17 januari 2015

Het zijn de kleine dingen ♥

Als klein meisje was ik al doelgericht, leergierig en eigenwijs. Later kreeg ik hier steeds meer problemen door en onzekerheid nam mijn leven over. Om doelgericht te werk te gaan vond ik eng, ik was bang voor de reactie van een ander. Leren vond ik nog wel erg leuk, maar dit liet ik niet merken. Mensen zouden me een nerd vinden, ik was te bang voor een oordeel van anderen. Eigenwijs ben ik altijd gebleven, zoals in de familie wordt gezegd "Vliegenberg is de naam". 

Lees verder...



Na lang struggelen met wat ik wil en wie ik ben, ben ik tot de conclusie gekomen dat het de kleine dingen in het leven zijn die mij gelukkig maken. 
Een vriendschap die jaar in jaar uit sterker wordt. Mijn beste vriendinnetje Sirea is namelijk al jaren iemand waar ik alles aan vertel. Toen we op de middelbare zaten is denk ik onze vriendschap hechter geworden. Het zijn die kleine momenten dat we samen uren over alles en niets praten, dat we herinneringen ophalen én dat we er voor elkaar zijn. Die dingen maken mij stapje voor stapje de Eline die ik zijn wil. 
Reizen is iets waar ik mijn rust in vind. I know, dure hobby, maar niets dat ik liever doe. De rust opzoeken dan nog het liefst. Ja, ik kan jullie verklappen dat er travel artikelen online gaan komen.

Iets waarvan jullie misschien niet weten dat het me veel doet, is een simpele lach, een blik van acceptatie. Ik help graag mensen, aan pesters heb ik een hekel. Een simpele lach kan zo veel zeggen, een persoon het gevoel geven van "je mag jezelf zijn, het is oke". Dit maakt zo veel los in mij. Ja, ieder mens is verschillend, dat maakt je zo mooi. 

 Geniet van de kleinste dingen, bij mij is dit ook familie. Ik zie mijn familie niet vaak, als ik ze een paar keer per jaar zie ben ik zo trots. Ja, ik ben trots op mijn familie. Mijn neefje (die op deze foto staat)  is echt heel bijzonder voor mij. Ook ben ik trots op mijn 3 nichtjes van mijn vaders kant. Doordat ik ze (bijna) nooit zie, zijn het die kleine momenten die mijn leven weer wat kleur geven.

Geniet van de kleine dingen in het leven, het maakt jou hoe je bent. 

Een wijze raad deze zaterdag morgen, lekker positief het weekend in. 

Laat achter waar jij gelukkig van wordt.

Liefs, 
Eline ♥






Geen opmerkingen:

Een reactie posten