16 januari 2015

New In & Mini Revieuw ♥ The Body Shop

The Body Shop is toch wel een van mijn favoriete winkels. Laatst kocht ik in de Sale wat leuke producten. Vandaag laat ik jullie deze producten zien en vertel ik er wat meer over. 

Kijk verder..




De producten die ik kocht kun je hieronder vinden. 

Sweet Lemon lijn:


  • Scrub €15,- €7,50
  • Showergel €7,- €3,50
  • Body lotion €10,- €5,-
  • lipbutter €5,- €2,50

Lip butter: Deze lip butter is behoorlijk hard, wanneer je eindelijk iets aan je vinger hebt zitten en het hebt uitgesmeerd is de substantie vrij vettig. Zelf houd ik hier wel erg van, ik wil dat mijn lippen zacht aanvoelen.

De geur van deze boter is zoet, iets te zoet naar mijn mening. Ik herken de citroen er bijna niet in terug.




Scrub: De geur van de scrub is heerlijk, meteen als je de pot opent ruik je citroentjes. Citroentjes als in het citroen ijs. 
Hoe deze pot gevuld is doet me echt denken aan een soort toetje ofzo. De topping van een cheesecake. 
Het is een suikerscrub, ook merk ik meteen dat er veel olie in zit. Mijn huid word er erg glad van. De korrel vind ik erg prettig en ook de geur is goddelijk. Echt zoals citroen maar dan zoet.

Wanneer alles is afgespoelt merk ik dat mijn huid gevoed is. Het olie laagje maakt mijn huid net iets zachter. 

Showergel & Body lotion: De geur van deze producten is eigenlijk hetzelfde als die van de scrub. Al moet ik zeggen dat de scrub de meest duidelijke geur heeft. 
Ook de showergel is vrij olie achtig. 

Tot mijn verbazing komt er enorm veel schuim van deze showergel. Heerlijk, wederom een heerlijk olielaagje dat mijn huid voed. 

Tot slot de body lotion, met deze lotion is niets mis. Het is een fijne bodylotion die helemaal aansluit bij de lijn. Trekt snel in en is makkelijk te verdelen. Ook is het pompje erg fijn.


Argan oil samples:


Van de argan olie lijn kreeg ik de sample van de body scrub en bubbling bath.

  • Argan oil scrub €15,-
  • Argan oil bubble bath €12,-

Ik besloot van de sample bubble bath een voetenbadje te maken. Het schuim stelde me een beetje teleur. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik te veel schuim in mijn bad nooit prettig vind. Ook zit deze bubble bath natuurlijk vol met olie en dat drijft. Wel is het een ontzettend voedend bad. Voor mij is dit een prima badje. Té veel schuim vind ik niet prettig en van de bad olie ben ik ook niet helemaal. Dit is dus een mooi alternatief. 

De scrub is totaal anders als die van de lemon-lijn. Zelf heb ik enige kennis met de scrubs van The Body Shop en zo te merken is dit een Scrubgelee of bodypolish.

De geur van deze Argan-lijn verbaast me, ik ben er erg van onder de indruk terwijl ik normaal helemaal niet zo van de noot-geuren ben. Het is een iets wat zoete, misschien zelfs beetje kruidige nootgeur. Het heeft iets rustgevends. 



Olive showergel:

Deze XL showergel van 750ml was €18,- €9,-. 

Met deze mega-pot doe je echt ontzettend lang. De olijf geur is naar mijn mening een typische zeep-geur. Heerlijk om mee te douchen maar ook om je handen mee te wassen. Zo gaat dat met zo'n XL fles. Multifunctioneel gebruiken.


Van de Vanilla Brullee set heb ik geen review meer geschreven. Dit kan ik later nog wel eens doen. Ik heb ervoor gekozen dit nu nog niet te doen, doordat het een Limeted Edition is en hij nu al in de sale is. Alle producten zijn in de sale dat weet ik, maar dit was echt voor kerst. 




Wat score jij in de sale van The Body Shop? 

Liefs,
Eline ♥











Geen opmerkingen:

Een reactie posten