22 februari 2015

#52weeksofmakeup ♥ Week 8 - Full of life ♥

Full of life, het thema van week 8 uit de 52 weeks of make-up challenge. Wie wil er nou niet 'vol in het leven' staan? Zelf moet ik het misschien nog wat meer leren, van het leven genieten.  
Om hier maar eens mee te beginnen heb ik een echte dagelijkse look gemaakt. Een aantal van de gebruikte producten zullen jullie herkennen, maar van anderen zullen jullie komende tijd misschien nog een review van kunnen verwachten. 

Kijk verder...



In eerste instantie waren dit de producten die ik had gebruikt. Het zal jullie opvallen dat er geen foundation bij zit, dat komt doordat ik hiervan een sample heb gebruikt.
  • Essence All Matt poeder
  • Catrice Light-Reflecting concealer
  • Artdeco Eyeshadow Base
  • Essence wenkbrauwpoeder
  • Catrice wenkbrauwgel
  • W7 Lightly Toasted palette
  • Jip & Janneke bronzer
  • M.A.C blush - Azalea In The Afternoon
  • L'oréal Telescopic mascara
Tot ik besefte dat er wel wat leuks op mijn lippen mocht. Ik ging voor een lipgloss van Tanya Burr - Aurora.


Dit is de uiteindelijke look geworden, lekker draagbaar met een lipgloss van een vrouw die in mijn ogen Vol in het leven staat. 
Hier onder heb ik nog een foto met alle producten, ik zal de producten waar ik een review over heb geschreven linken onder de foto. 


Over het palette van w7 enn de oogschaduwbasis van Artdeco kunnen jullie sowieso nog een review verwachten.

Geniet jij van het leven?  
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten