23 februari 2015

P2 Last forever nail polish ♥ 110 Dating time

Op mijn verjaardag plaatste ik de Swap met Seda. In dit pakketje zat ook een nagellakje van P2. Vandaag dan eindelijk de review van dit lakje.
kijk verder...



Altijd kan je wel rood dragen, althans dat is mijn mening. Rood is toch een symbool van vrouwelijkheid.
 Gepaste naam voor dit lakje is "Dating time" , want wanneer ik aan rood denk, denk ik aan het beste van je laten zien. 

 De lak ik vrij donker rood, maar zodra ik hem op mijn nagels draag is het echt een klassiek rode kleur, die op en top vrouwelijk is. De lak dekt binnen 2 laagjes perfect en blijft er inderdaad lang op  zitten.
Hij lakt erg fijn, wat ik vaak wel belangrijk vind. 
Ook is het een budget lakje, de exacte prijs weet ik niet. Daarvoor zul je in de Duitse drogisterij DM moeten zijn, waar dit lakje te koop is. 

Heb jij ervaring met het merk P2?
Wat zijn jou meningen hierover.
Laat het achter bij de reacties. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten