21 maart 2015

Sample Saturday ♥ 3 dagcreme Samples ( Lavera & OroGold )

Het is weer tijd voor een nieuwe Sample Saturday, deze week heb ik 3 dagcrème samples voor jullie, namelijk van Lavera & Orogold.
 Kijk verder...


Deze 24K Moisturizing day cream van Orogold cosmetics kreeg ik in Londen. In 2012 ben ik met mama een dagje naar Londen geweest en eigenlijk vond ik deze sample zo mooi dat ik hem maar niet heb gebruikt. Dus tijd om hem te behandelen in een Sample Saturday artikel.

De crème is vrij dik, komt dat nu doordat hij al zo lang in mijn sample bakje ligt of is het gewoon de substantie van deze crème, ik hoop dat laatste. In  deze crème zit Shea boter, wat deze consistentie verklaart. Zodra je hem probeert uit te smeren, gaat dit gemakkelijk. Het doet me een beetje denken aan kokosvet/olie.
De geur van deze crème is echt geweldig, een hele subtiele vrouwelijke geur.

Tijdens het zoeken naar deze crème kreeg ik de schrik van mijn leven.
Een pot van 50ml kost namelijk €138,-. Dit is de goedkoopste crème die ze hebben, Orogold heeft zelfs een crème van €1000,-.
Hoewel ik echt een ‘sucker’ voor schattige verpakkingen ben, vind ik dit echt wel een duur  grapje.

De crème is erg fijn, maar je hebt ook crèmes die stukken goedkoper zijn en even goed zijn werk doen. Het was leuk om deze crème eens te proberen, maar zelf aanschaffen gaat ‘m niet worden, helaas.

Lavera Hautbildverfeinerndes Fluid, deze kreeg ik samen met de Mattierende Balancecreme in volgensmij een Miss monthly box. Vandaag komen ze samen voorbij in de Sample Saturday.
De Hautbildverfeinerndes Fluid is voor de ‘unreine Haut’ (onzuivere huid dus). Voor een fluid is hij nog redelijk dik van substantie. De crème/fluid voelt verfrissend aan. Het doet me ergens een beetje denken aan de tea tree nachtcrème van The Body Shop. Of ik echt resultaat zie kan ik natuurlijk niet zeggen naar 1 keer gebruik. Dit product is online te koop en de prijs ligt tussen de €11,- á €12,- voor 30ml.
De mattierende balancecrème is, qua substantie wel echt een crème. Niet te dik, niet te vloeibaar. Hij smeert fijn uit, maar de geur hiervan is echt verschrikkelijk. Volgens mij komt dit, doordat er iets van calendula in zit.  Dit product is wederom online te koop en kost voor 30ml €12,95.

Wat is jullie favoriete dagcrème? 
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten