23 maart 2015

Yoga

Tijdens het schrijven van een artikel voor op de blog van Stichting Boekenwerk, over het onderwerp yoga heb ik eigenlijk wel beseft dat ik mijn leven wil veranderen.
Lees verder....




Op het moment gaat het niet allemaal vlekkeloos en een aantal jaren geleden heb ik zelf yogalessen gevolgd. Het lijkt me echt super tof dit weer te doen, maar ik kan het ook thuis proberen.
Ik heb geen rechte rug, absoluut niet zelfs, maar dat is ook een voordeel aan yoga. Bij yoga leer je je eigen grenzen aan te geven.
De reden waarom ik toen der tijd gestopt ben met yoga was minder prettig, medicijnvergiftiging. Hier kan ik echt wel een heel artikel over schrijven, misschien doe ik dat ook nog ooit.

Er is meer duidelijk geworden, namelijk dat ik super erg van bloggen houd, hoewel dit niet echt te zien is de laatste tijd.
Dit is mede doordat het gewoon een beetje een chaos is in mijn hoofd en ik niet echt onderwerpen kan vinden om over te schrijven.

Ik heb wel een aantal leuke ideetjes, maar het uitwerken hiervan kost tijd.
Terwijl ik dit schrijf merk ik echt dat ik weer meer yoga moet gaan doen, al is het alleen maar om mijn hoofd wat meer rust te gunnen.

Klik hier om naar het artikel te gaan, dat ik schreef voor Boekenwerk. 

Mijn vraag aan jullie:  Heb jij ervaring met yoga?
Laat het achter bij de comments.

Liefs,

Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten