17 juli 2015

Gemarineerde kip met satesaus || Experimonth

Koken is iets wat ik niet vaak doe, maar wel meer wil doen. Ik vind het leuk nieuwe gerechten te leren maken en te experimenteren met kruiden. Ook denk ik vaak "Eline, waarom film je niet wat je maakt?" en nu is het tijd voor mijn eerste kookvideo. Ik maak een gemarineerde kip met satesaus.


Kijk verder....

Zelf eten wij vaak behoorlijk basic en vaak ook eentonig. Eigenlijk leven wij met drie moeilijke eters thuis, papa is alerchisch voor vis, mama houd niet zo van vlees en dan hebben we het nog niet over mij gehad. Ik ben misschien wel de moeilijkste eter van het hele huis, maar dat gaat steeds beter. 
Toch wil ik wat meer dingen uitproberen, tijd voor kookvideo's dus.



Ik ben nog een beetje aan het twijfelen of de kookvideo's wel op Elinnee94 passen. Wat denken jullie?

Zien jullie liever kookvideo's op Elinnee94 of op RandomECVvlogs, of ligt dat aan het gerecht? 
Weten jullie ook misschien een naam voor mijn kook-serie?
Laat het allemaal achter bij de reacties. 

Liefs,
Eline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten