18 juli 2015

Sample saturday ♥ Chance eau fraiche

De Chance geuren van Chanel zijn erg gehyped in Beautyland. Ik had deze sample van Chance eau fraiche liggen en nu is het tijd om ook eens deze geur te testen.

 Lees verder...



De eerste indruk:

Eau fraiche lijkt me een echte zomer-geur. De groene vloeistof bevestigd dit alleen maar. 


Wanneer ik de geur op spray, doet hij mij direct ergens aan denken. Ik kan alleen niet zo goed plaatsen wat het is. Dit kan komen doordat ik verkouden ben. Ik vind de geur erg lekker en durf eigenlijk bijna met zekerheid te zeggen dat hier iets van groene thee en/of limoen in verwerkt zit. Ik denk namelijk deze geur te herkennen. 

Geurnoten:
Top: Citroen & Ceder
Hart: Rode peper, Water hyacint & Jasmijn
Basis: Teakboom, Witte musk, Amber, Iris, Vetiver & Patchouli

Wauw, oke dit is alsnog verrassend. Ik vind de geur erg lekker, maar of dat nog zo is wanneer deze sample op is zien jullie tegen die tijd wel in een opgemaakt video. De prijs van deze eau de toilette is namelijk ongeveer €67,50 voor een flacon van 50ml

Ben jij bekend met de geuren van Chanel Chance ? 
Laat het achter bij de comments. 

Liefs, 
Eline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten