2 februari 2016

Mijn portemonnee #5 week 4 2016 (25 tm 31 januari '16)

De maand januari zit er alweer op en week 4 van 2016 is voorbij. Het is weer tijd om jullie een kijkje te geven in mijn portemonnee en mijn uitgave van de afgelopen week te bespreken. 

Lees verder...

Vaste afschriften €106,25
Mijn mobiel abonnement heb ik betaald. Ik heb een abonnement bij Simpel en ben maar €10,50 per maand kwijt. Ook moest ik de zorg betalen en deze is per 1 januari verhoogd. De komende maand ben ik erg veel bij de tandarts te vinden en was het dus belangrijk om daarin wat meer verzekerd te zijn. Mijn zorg die ik moest betalen was €95,75

Taxi €14,-
Ook deze week heb ik weer optimaal gebruik gemaakt van de taxi. 

Boodschappen €24,67 
Op 25 januari deed ik voor het eerst boodschappen met een "gratis product". Ik kon namelijk het geld van mijn Crystal Clear terug krijgen. Ik betaalde voor de boodschappen die dag €7,-. Op donderdag kocht ik iets voor €1,30 (wat dat was weet ik niet meer) en op vrijdag deed ik wat inkopen voor de hapjes van mijn verjaardag die zaterdag was. Ik was in totaal €16,37 kwijt inclusief koopzegels.

Overig €98,25
Een van de grootste uitgave heb ik toch wel besteed aan het overige deel. Ik deed een MEGA bestelling bij UScandles en ook kocht ik bij Kruidvat vitaminepillen en een caramel reep met 50% korting.   

Totaal €243,17
Een flink bedrag deze week. Dit komt onder anderen door de kaarsen en zorg.
Ik schrik toch wel van het bedrag. 

Liefs, 
Eline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten