3 februari 2016

Essence Winter ? Wonderful blush

Afgelopen maand heb je op verschillende blogs wellicht de Essence Winter? Wonderful blush kunnen zien. Ik had deze al ruim een maand eerder in huis, want ik kocht hem toen ik in Duitsland was. Toch leek het me leuk hier alsnog een review over te schrijven, want misschien kun je hem nog wel bij jou Kruidvat vinden. 


Lees verder...


De blush is in één kleur te verkrijgen 01 winter kissed cheeks


Haha, oke ik had deze foto's zo'n beetje rond Sinterklaas/Kerst gemaakt en had de review willen plaatsen rond kerst. Helaas is 'm dat niet geworden en ook in januari had ik de rust om te bloggen niet helemaal kunnen vinden. Vandaar nog de prachtige kerstballen als "winterdecoratie". Deze zullen jullie wellicht in de komende reviews nog meer zien. 


Als eerst wil ik Essence complimenteren voor de uitstraling. Een mooie goudkleurige shimmer achtergrond met daarop mooie sterren/sneeuwvlokken in roze maar ook peach kleuren. Zo kun je de kleuren afwisselend van elkaar gebruiken, maar ook in combinatie. 


Hier heb ik de kleuren los van elkaar geswatched, maar ook in combinatie met elkaar. Zeker de combinatie tussen roze en peach/oranje vind ik erg tof. Ook fijn dat je niet verplicht bent om de highlighter er doorheen te mengen, zo kun je naar eigen smaak glans toevoegen. 


Op deze foto heb ik de blush aangebracht, ik vind roze mij persoonlijk beter staan dan perzik, zeker in de winter. Ik koos er dus ook voor om wat meer roze toe te voegen. 

Ik kocht deze blush dus in Duitsland '15 bij DM (begin december) voor €2,95. In Nederland lag de Winter? Wonderful collectie in januari '16 in de schappen en was deze blush een paar cent duurder namelijk €2,99. Wie weet kun je hem nu voor (ik vermoed) €2,- in de sale scoren. Zeker doen, als je het mij vraagt. 
Ik denk namelijk dat de peach kleur erg mooi staat in het voorjaar. 

Wat vinden jullie van deze blush?
Zou jij deze blush aanschaffen?  Of heb je hem misschien al gekocht? 
Laat het achter bij de comments. 

Liefs, 
Eline 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten