5 februari 2016

Beautybox januari '16

Het is weer vrijdag en normaal gesproken komt er dan een film friday online, maar vandaag doe ik het een keer in artikelvorm. De beautybox kwam namelijk binnen op 30 januari, de dag dat ik mijn verjaardag zou vieren. Ik zat al een tijdje te wachten op mijn box en kon dus niet wachten met uitpakken. Ik besloot de unboxing dus op foto's vast te leggen. 

Lees verder...




De box voelde erg licht aan toen ik hem uit de doos haalde. Ik denk dus ook dat er kleinere producten in zitten, misschien een oogschaduw? Maar geen massieve producten zoals een douchegel. 


Ik weet bij voorbaat al dat er 3 oogproducten in zitten, dat stond namelijk in de mail.


Een geel papiertje, dat maakt me erg nieuwsgierig


Het eerste dat ik zie is een handcreme. Deze is met vanille en macadamia. Hiernaar ben ik erg benieuwd. Ik houd wel van een handcreme in de winter. 


Ook valt mijn oog snel op een wenkbrauwpotlood. Deze is van Beauty UK en de kleur is Ash Brown. Een tijdje terug zat er een wenkbrauw setje in een box, ook van het merk BeautyUK, deze vind ik erg prettig. Ik ben benieuwd of ik het wenkbrauwpotlood Net zo fijn vind.  


Nog een product van Beauty UK, een mascara. Stiekem had ik al gehoopt op een mascara in de box, mijn mascara is namelijk aan vervanging toe.  Deze mascara heet Lash 2 the Mac, wat veelbelovend klinkt. Ik ben erg benieuwd naar deze mascara. 


Dan een product waar ik meteen veel vraagtekens bij kreeg. "Unwash" is volgens mij het merk van dit product. Een beetje een gekke naam, als je het mij vraagt. Er staat bio-cleansing-conditioner, maar ook shampoo. Is het nou een shampoo of conditioner? Of misschien een 2-in-1 product ? Een product met vele vragen, maar dat wil niet meteen zeggen dat ik dit geen leuk product vind. De verpakking ziet er in ieder geval super tof uit. Ik moet me meer in dit product gaan verdiepen en ben dus erg benieuwd. 


Onlangs stuurde Beautybox een mail met dit product beschreven. Het bleek een conditioner only product te zijn. Ik heb hier geen ervaring mee, dus ben erg benieuwd. 


Het derde oogproduct is ook van Beauty UK. Van de ene kant vind ik dit best jammer, ik zou het leuker hebben gevonden als er verschillende merken in de box hadden gezeten. Dit eye pencil is in kleur 1, gewoon een zwarte kleur. Dit is eigenlijk bij voorbaat al en product dat ik een beetje jammer vind. Zelf kies ik liever voor een draaibaar oogpotlood, omdat deze vaak wat zachter zijn. Ook heb ik een voorkeur voor bijvoorbeeld donkerbruin, of paars in plaats van zwart. Dat is natuurlijk persoonlijk. 

Waar ik in deze box echt heel blij van wordt, is dat er geen wormpjes/frutjes in deze box zitten. Dat scheelt echt een hoop afval, want het komt toch meteen in de papierbak terecht. 

Op het kaartje staan helaas geen prijzen, dat vind ik echt heel erg jammer. Ik vind het namelijk altijd wel interessant om te weten of ik een product ook echt de prijs waard vind. 

Wat vinden jullie van deze Beautybox?
Laat het achter bij de comments, ik ben erg benieuwd. 

Liefs, 
Eline 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten