8 februari 2016

Mijn portemonnee #6 week 5 2016 (1 tm 7 februari)

De afgelopen week heb ik, ondanks mijn verjaardag vorig weekend, een beetje een geld-dipje gehad. 
Er zijn weer vaste afschriften gedaan en ik ben mezelf hard tegengekomen. 
Doordat ik vorige week 2x bijna €100,- uitgaf, zit ik al vrij aan het eind van mijn geld.
Tijd om op de kleintjes te letten dus. Ik heb besloten om vanaf deze week (februari dus) ook op te schrijven of ik de dingen ook echt nodig heb/had. 

Lees verder...



Vaste lasten €70,50
Iedere 1e van de maand, gaat er een bepaald bedrag naar mijn spaarrekening. Ook wordt dan het geld van mijn lenzen afgeschreven. 

Taxi €8,40
Yay, dit valt reuze mee. Ik heb deze week een beetje een dipje met betrekking op het geld en ik vind het fijn om te zien dat ik met de taxi onder de €10,- ben gebleven. 

Boodschappen €8,02
Dit bedrag klopt niet helemaal, ik denk dat ik door het verrekenen van spullen wat bedragen ben vergeten op te schrijven. Ik heb namelijk alleen de boodschappen van woensdag geteld, met de sap en 'gezonde snoepjes' die ik vrijdag op het werk kocht. 

Overige uitgave €47,74
Ik heb wat inkopen gedaan bij Kruidvat, de afgelopen week. In totaal was ik hier €29,50 kwijt. Achteraf heb ik wat dingen kunnen laten. Zoals twee dezelfde oogschaduwquads van Essence (die ik al had). Deze gingen uit het schap en ik vond de kleuren zo mooi. Eline, ben realistisch! Wanneer maak jij een oogschaduw op? Ook heb ik best wat maskertjes gekocht, die ik misschien beter had kunnen laten. Het is toch een luxeproduct. Wel ben ik wat gezonder proberen te snacken. Ik kocht bijvoorbeeld snack a jacks en een flesje Crystal Clear.
Bij DA kocht ik thee voor €3,-. Ik had ook wel weer eens zin in een zakje thee.
Ook bestelde ik een krultang op Bol, ik had nog een cadeaukaart liggen. Ik betaalde hier nu nog maar €12,49 voor. Wederom een luxe product, foei Eline. Naast cadeautjes die ik bij Hema kocht, heb ik hier zelf ook €2,75 uitgegeven.

Cadeautjes €29,60
De afgelopen week heb ik wat verjaardagen gehad. In totaal was ik hier €29,60 voor kwijt. 

Totaal €164,26
Toch weer een bedrag waar ik van schrik. Ik moet echt bezuinigen op dingen die ik graag wil. Ik zit vrij aan het eind van mijn geld en ik moet de 20e (dan heb ik waarschijnlijk nog niets binnen) nog met het OV weg, voor YouTube opnames. Dat gaat ook weer een duur grapje worden. 

Wat was jou duurste uitgave de afgelopen week (of maand)?
Laat het achter bij de comments. 

Liefs, 
Eline  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten