16 februari 2016

Mijn portemonnee #7 week 6 (8 tm 14 feb) || Elinnee94

Onder het mom; beter laat dan nooit, heb ik hier weer een "mijn portemonnee" voor jullie. Februari is dan wel een 'korte maand', maar in mijn ogen wel een hele lange en sombere maand. Wat niet mee werkt is dat ik ook al bijna aan het eind van mijn geld zit en dus moet opletten met alle uitgaves. 


Ben jij benieuwd wat ik allemaal heb uitgegeven de afgelopen week? 
Lees dan verder...



Taxi €16,80

Nog steeds maak ik optimaal gebruik van mijn taxpas. Super ideaal, als je afhankelijk bent van anderen. 

Boodschappen €30,63

Ik heb het al vaker gezegd, maar ik probeer dus te trainen hoe het is om op jezelf te wonen. Het moeilijkste vind ik de boodschappen en het eten. Respect voor alle moeders en volwassenen die dagelijks een gezonde maaltijd op tafel weten te zetten. Ik zag afgelopen week wat lekkere recepten op Facebook voorbij komen en heb onder andere gevulde kip gemaakt, erg lekker. Toch merkte ik dat er wel wat ontbrak, oefenen, blijven oefenen. 

Vaste uitgave €15,-

Het was weer zover, het geld van de Beautybox is afgeschreven. 

Overig eten/drinken 27,30

Wat is ongezond eten toch slecht voor je portemonnee. Waarom is het dan zo lekker? Ik heb een keer pizza gehaald (niet op discount dinsdag...) en was 20,50 kwijt *slik). Ook heb ik een avond friet gehaald en dit was €6,80.

Overig  €36,48

Ik houd nu eenmaal van shoppen. Ook deze week ben ik weer wat spulletjes bij Action gaan halen. Ik hield het bij een bescheiden bedrag van €9,20.  Ook ging ik 2 keer naar Kruidvat. De eerste keer had ik gewoon een hoop nodig, maar wel allemaal in de actie. Ik kocht namelijk een treinkaart (die nu in de aanbieding zijn), maakte gebruik van de 2 voor €6,- actie van Andrelon en ook de Dove Maximumprotection deo (mijn favoriet)  was in de aanbieding. Ik betaalde hier nu €4,50 ipv €7,- voor. Ik had nog wat VVV bonnen liggen en was dus maar €6,48 kwijt. Yes, wie wat bewaard heeft wat. De 2e keer besloot ik dat het wel handig is, als ik nog zo'n treinkaart haal. Ik moet tenslotte zaterdag naar Breda. Ik liep dus naar de kassa voor die treinkaart en zag nog een pakje mini tuc liggen. Deze kon ik niet laten liggen. De meevaller kreeg ik bij de kassa, ik kon namelijk punten inleveren voor korting op de treinkaart. In totaal was ik dus €13,80 kwijt. 
Ik ben dol op spelletjes en kocht bij Intertoys een spel voor €7,-.

Totaal €123,21
Een mooi bedrag, al zeg ik het zelf. Ik ben ondertussen wel gewend aan dat ik niet onder de €100,- per week zit, nu ik ook boodschappen betaal.
Ik probeer zo veel mogelijk gebruik te maken van alle cadeaubonnen die ik heb en kan vinden. Ook houd ik nu de acties meer in de gaten. 
Ik vrees alleen voor de komende periode's, want ik zag dat mijn shampoo voorraad op begint te raken. Binnenkort maar eens een bezoekje aan ons buurland (Duitsland) plannen. 


Liefs, 
Eline 
-         
-      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten