25 februari 2016

Mijn portemonnee #8 week 7 (15 tm 21 februari 2016) || Elinnee94

We zijn alweer over de helft van week 8, maar ik heb nog geen "mijn portemonnee" van week 7 gemaakt. 
Iets later dan normaal, maar hier is de "portemonnee" van week 7. 

Lees verder...

Taxi: €17,50
De afgelopen week heb ik weer flink gebruik gemaakt van mijn taxpas. Dat zal ik de komende tijd ook nog wel lekker blijven doen. Voor een week ben ik minder geld kwijt dan dat ik oorspronkelijk op mijn OV moet staan. Wil ik namelijk de trein in stappen dan moet ik minimaal €20,- op mijn OV hebben staan. 

Boodschappen: €60,44 
De afgelopen week waren mij ouders op vakantie in Portugal. Wat dus betekende dat ik nu echt alle boodschappen zelf moest doen. Heet hoogste bedrag was ik vrijdag kwijt. Ik had zaterdag opnames in Breda, dus kocht vrijdag al boodschappen voor het hele weekend. Ik was toen €31,88 kwijt.

Breda: €13,25
Zaterdag had ik opnames in Breda. Ik kocht tijdens de lunch een broodje van €2,-. Haalde op de terugweg het avond eten bij MC Donalds, ik bestelde een Happy Meal €5,30. Op de heenweg haalde ik nog wat in Eindhoven bij de AH buiten het station €1,20. Op de terugweg kon ik het niet laten even langs Starbucks te gaan €4,75
Doordat ik vorige week al een treinkaart bij Kruidvat scoorde, heb ik de helft aan OV kosten. 

Kruidvat: 7,43 
Ik haalde op zondag wat zoetigheid bij Kruidvat en was hier in totaal €7,43 kwijt. 

Totaal:  €88,62
Zoals je kunt zien ben ik netjes onder de €100,- gebleven. Ik ben er stiekem wel trots op. 

Een niet zo'n speciale "Mijn portemonnee", maar ik ben wel een dagje naar Breda geweest. 

Liefs, 
Eline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten