4 april 2016

Mijn portemonnee #14 week 13 (28 maart t/m 3 april)

In "mijn portemonnee" laat ik mijn uitgave van de afgelopen week zien. Van boodschappen tot aan cadeautjes. 
Klik verder en neem een kijkje in mijn portemonnee...



Boodschappen €24,70
Een net bedrag, al zeg ik het zelf. 
 
Taxi €11,20
De afgelopen week ben ik niet zo veel met de taxi gegaan, dat vind ik ook niet zo erg een keer. De komende tijd zal het waarschijnlijk wat minder zijn, omdat ik op het moment een soort "overgang-vakantie" heb. Hierover komt binnenkort nog wel een artikel online. Misschien donderdag, anders volgende week.

Overig eten/drinken €6,35
Afgelopen week heb ik een keer voor €4,- pizza besteld. Kocht ik tijdens het boodschappen een Bros voor €0,80 en gaf ik bij Kruidvat €1,55 uit aan wat te drinken.

Automatische afschrijvingen €70,50
Iedere 'eerste van de maand' gaat er een bepaald bedrag naar mijn spaarrekening en wordt het bedrag van mijn lenzen afgeschreven.

Cadeautjes €26,11
2e Paasdag kocht ik bloemen bij AH. Ik was uitgenodigd voor een Paasdiner. Eigenlijk ben ik opgevoed om met feestdagen, als je dan naar iemand toe gaat/uitgenodigd bent, nooit met lege handen aan te komen. Mij zul je dus ook nooit op een verjaardag met lege handen zien aankomen. Ik kocht een mooi bosje tulpen voor €5,-.
Ook had ik vorige week een cadeautje via Paypal besteld. Het bedrag van €21,11 werd deze week afgeschreven.

Overig €75,65
Vrijdag deed ik een behoorlijk impulsieve aankoop. Ik kocht namelijk een e-reader. iets waar ik eigenlijk best lang 'tegen' was. Niets voelt lekkerder dan een boek in je handen. Ik betaalde hier uiteindelijk €69,- voor.
Misschien had ik mijn aankopen van zondag, bij het kruidvat, ook bij de "overige eten/drinken" neer moeten zetten. Een bedrag van €2,45 gaf ik uit aan snacks. 
Nu ik zelf de boodschappen doe houd ik ook een boekje met koopzegels bij. Mijn ouders waren bereid deze aan mij door te verkopen, dat is voor hun weer €4,20 erbij. 

Dit waren mijn uitgave van de afgelopen week. 

Hebben jullie een bepaald bedrag wat je aan "leuke dingen" mag uitgeven? Zo ja, laat me weten of je dit per week/maand doet en of je daar ooit boven zit. 

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten