6 april 2016

Project lipstick #3 || Elinnee94

In "Project lipstick" behandel ik een aantal lipsticks uit mijn collectie. Ik geef hier een korte review van en zo weet ik welke lipsticks ik meer moet dragen. Aan het eind van de serie zal ik mijn lipsticks gaan opruimen/declutteren.

Lees verder...

 
Essence 15 oh so matt


Deze nudebruin is behoorlijk licht van kleur. Essence lipsticks vind ik erg prettig en zacht aanvoelen op de lippen. Ze zijn niet te creamy, maar wel zacht. 
Na een laagje dekt deze lipstick prima. Zelf vind ik het prettig om nog een extra laagje aan te brengen, zodat de lipstick wat prettiger aanvoelt.
Na een paar uurtjes en een maaltijd moet ik deze lipstick wel bijwerken. Eet je een paar uurtjes niet, dan blijft deze lipstick prima zitten. Een fijne lipstick om bijvoorbeeld in de pauze van je werk bij te werken. 

Catrice ultimate stay 060 Floral Coral

 

Ooit heb ik een review willen schrijven over deze lipstick. De kleur ziet er in de huls nude roze uit, maar komt op de lippen veel meer roze over. Voor een matte lipstick brengt deze nog gemakkelijk aan.
De lipstick is best fel van kleur, terwijl ik me iedere keer verkijk op de nudekleur in de huls. 
Deze lipstick blijft redelijk lang zitten, maar na een paar uurtjes en maaltijd, zal je hem wel bij moeten werken. 

M.A.C Shy girl (cremesheen)


Shy girl was mij 2e MAC lipstick. Een peach nude kleur.
Ondanks dat de lipstick een cremesheen lipstick is, gebruik ik soms mijn MAC primer hier ook onder. 
Door deze challenge heb ik die primer wel weer een soort van herontdekt. 
De nude-tint die Shy girl bevat, moet ik echt meer gaan dragen, dit is een mooie mokka tint. Deze lipstick moet ik ook meer gaan combineren met andere lipsticks. 
De lipstick is niet heel dekkend, maar dat kun je ook niet verwachten van een cremesheen lipstick. 

The Body Shop Colour Crush 125


Jammer dat The Body Shop lipsticks geen namen hebben.
De lipstick is donkerrood, een beetje richting het bruin, van kleur. Hij brengt romig aan en glijd gemakkelijk over de lippen. In een laagje dekt deze lipstick al prima.

M.A.C. Fabby (frost)


Oh Fabby, mijn geliefde Fabby. Ik pak Fabby echt te weinig, maar vind hem echt prachtig.
De lipstick brengt zacht aan, heeft een prachtige roze frost finish en is gewoon een kleurexplosie. Kleuren zoals paars, roze, nude en zelfs een tint van grijs zitten in deze lipstick. 

Wat vinden jullie van deze lipsticks? 
Laat het achter bij de comments.

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten