26 april 2016

Mijn portemonnee #17 week 16 (18 tm 24 april 2016) || Elinnee94



Gisteren is ook een 'mijn portemonnee' online gekomen. Dit was van week 15 en vandaag is het van afgelopen week.
Ben jij benieuwd wat ik heb uitgegeven van 18 tot en met 24 april?
Lees dan verder....
 

Boodschappen €28,64
Een net bedrag, al zeg ik het zelf.

Lunchtime €3,-
Ik heb één keer een broodje gekocht op mijn werk. Voor een broodje met water betaalde ik €3,-.

Taxi €14,-

Den Bosch €76,18
op zaterdag ben ik naar Den Bosch geweest. Hier kocht ik bij aankomst voor €2,17 een koffie. Mijn lunch was een Happy Meal voor €4,55. Als tussendoortje heb ik voor €1,75 churro's gehaald. Op een leuk terras (lokaal 1650) bestelde ik een rooibosthee voor €2,50. Ook haalde ik nog een nieuwe smoothie bij de MC Donalds voor €2,65
Voor op de terugweg in de trein kocht ik wat drinken bij de Kiosk €1,85.
De echte aankopen die ik heb gedaan waren voor €15,48 bij Lush. Bij Etos gaf ik €5,18 uit en ik kocht een leuk vestje bij New Yorker voor €40,05

Dit waren mijn uitgave van de afgelopen week. 
Waaraan heb jij de afgelopen tijd het meeste geld uitgegeven ?
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten