30 april 2016

Veel veranderingen - toen werd alles anders... update april 2016 || Elinnee94

Het zal jullie vast niet zijn ontgaan dat ik de afgelopen tijd niet echt actief ben geweest op het internet. Dit komt door een stukje hectiek die op het moment gaande is. 
Ik had eindelijk werk. Ik begon de winkel net te kennen, leerde contact leggen met collega's en toen.... Toen werd alles anders....



Lees verder...


21 januari is mijn half jaar contract ingegaan bij de Albert Heijn. Ik kreeg een lieve jobcoach, bij wie ik altijd terecht kan en die altijd voor me klaar staat. Medio februari, werd ik op een vrijdag op kantoor geroepen. Ik dacht dat dit ging over een meisje dat misschien wel problemen met mij zou hebben. Semi dramatisch en mysterieus gaf mijn teamleider aan dat ik de dag erna (zaterdag dus, een dag waarop ik eigenlijk vrij ben) net als al het ander personeel, aanwezig moest zijn in de kantine. Vanaf dat moment raakte ik in paniek. De onduidelijkheid speelde een grote rol en ik heb die dag niet erg prettig gewerkt. De volgende dag was ik, net als vele anderen, in de kantine. "Wat ging er gebeuren?" Al snel kregen we van de supermarktmanager te horen dat we overgenomen zijn... 
"Wij worden Jan Linders" iedereen was verbaasd.
Sprakeloos zat ik daar, met geroezemoes om mij heen. "Hoe kan zo'n grote naam als Albert Heijn worden overgenomen door een kleine naam Jan Linders? en hoe wordt dit door de buurtbewoners/klanten in ontvangst genomen?" "Wat gaat er met mijn jobcoach gebeuren? en hoe is de Wajong begeleiding bij Jan Linders?"
In een soort shock ging ik weg en bij thuiskomst barstte ik in tranen uit. Ik weet niet zo goed waarom, maar ik had mijn emoties niet meer in de hand

Op 2 april was de overdracht naar Jan Linders. Dit wil zeggen dat vanaf dat moment de winkel gesloten was en de verbouwing van start kon gaan. De voorgaande weken (waar dus ook nog Pasen in viel) zijn we druk bezig geweest met de winkel zo leeg mogelijk te laten lopen. Achter de schermen was het een en al hectiek. 
De 2 weken die daarop volgde hebben we onder anderen een bus dag gehad. Deze dag zijn we verschillende Jan Linders filialen afgegaan    
Nu ben ik 2 weken werkzaam voor Jan Linders en ik moet zeggen dat het nog steeds erg wennen is
Het uiterlijk van de winkel is echt prachtig, maar de producten zijn wel erg verschillend tegen over Albert  Heijn.
Ook de inzet van mij is voor de werkgever nog een beetje zoeken. 
Wel ben ik enorm blij dat al het personeel gewoon mocht blijven. 

Met deze update wil ik aangeven dat het voor mij op het werk nu erg wennen is en ik daarom niet echt veel tijd voor mijzelf neem. Het bloggen vind ik super leuk om te doen, maar ik zit vol hectiek op het moment. 
Ik kan dus niet beloven om iedere week een video klaar te hebben, ook al wil ik dit wel erg graag. Hetzelfde geld voor mijn artikelen. 
Ik moet erg wennen aan de nieuwe situatie en heb hier erg veel moeite mee. 
Nooit zal ik stoppen met mijn blog, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. 
Wel zal ik niet volgens een vast schema artikelen en video's plaatsen. 

Mochten er nog vragen zijn, stel ze dan gerust in de comments. 

Liefs, 
Eline          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten