30 mei 2016

Mijn portemonnee #22 week 21 (23 tm 29 mei 2016) || Elinnee94

Taxi €19,60
Deze week heb ik één keer de hulp ingeschakeld van mijn ouders en verder ben ik eigenlijk alleen met de taxi geweest. Mijn ouders had ik nodig, omdat ik een gesprek had en niet precies wist hoe laat ik dus terug moest. In totaal was ik bijna €20,- kwijt.

Boodschappen €28,90
Aan boodschappen was ik deze week bijna €30,- kwijt, wat opzich best te overzien is.

Vaste uitgaven €212,50
Ik wist dat dit bedrag hoog zou zijn, ik heb namelijk vorige maand de zorg en het mobiel abonnement niet overgemaakt naar mijn vader. Van zijn rekening gaan deze bedragen af en ik heb afgesproken dat ik die bedragen dan naar hem overmaak. Dit keer was het van twee maanden dus.  

Winkels €90,39
Op woensdag ging ik met mama het dorp in. Ik kocht iets voor mijn thee en een nieuwe mok in totaal was ik daar €19,90 kwijt. Ook ben ik deze week twee keer naar Kruidvat geweest. De eerste keer was ik €29,80 kwijt en de tweede keer €11,66. Bij de Hema kocht ik een setje markeerstiften voor €1,- en bij Action betaalde ik €18,53. ook ging ik nog naar Trekpleister en daar was ik €9,50 kwijt. 

België €71,70
Op zaterdag gingen we naar België. We zouden naar Antwerpen gaan, maar zijn uiteindelijk naar een shopping mall geweest namelijk Wijnegem.
Ik heb daar bij M.A.C een foundation aangeschaft, waar binnenkort een review van zal komen. Deze was €29,00. Ook kocht ik dan eindelijk een tuinpak, deze wilde ik echt al super lang, want hier leefde ik in toen ik nog kind was. Ik kocht hem bij New Look en betaalde er bijna €40,- voor. 
Ook kocht ik nog wat chocolade en wat te drinken in de supermarkt en was hier €2,71 kwijt.  

Overig €25,90
Bij onze Jan Linders kun je nu sparen voor super leuke knuffels. Ik kocht voor mijn (soort van) nichtje en voor ons zelf de aardbei Berrie. Wanneer je een spaarkaart vol hebt moet je €1,- bijbetalen. In mijn geval twee keer dus. 
Ook kocht ik een broodtrommel bij de webshop Ditverzinjeniet, helaas was dit een grote miskoop en heb ik dus €23,90 weggegooid. Daar kan ik zo erg van balen.

Eigen rekening €50,-
Ik had een tijdje terug geld geleend van mezelf. Doordat deze maand het vakantie geld binnen was gekomen, vond ik het tijd om alle schulden eens af te lossen. Ook bij mezelf. Ik maakte daarom ook nog €50,- over naar mijn spaarrekening.   

Ik baal enorm van een aantal grote miskopen die ik de afgelopen week heb gedaan. 
De komende weken worden ook niet goedkoop, want ik sta al een tijdje te springen om de nieuwe collecties van Essence. Deze wil ik zo graag reviewen voor Elinnee94 !

Ik hoop dat je het weer leuk vond om mee te kijken in mijn portemonnee. 

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten