1 juni 2016

Project lipstick #4 || Elinnee94


Terwijl ik met deze challenge bezig ben, kom ik er achter dat ik behoorlijk veel MAC lipsticks in mijn collectie heb.

Zeker ten opzichte van mijn andere lipsticks.

Dit is onder anderen, omdat ik echt heel erg van de lipsticks van MAC houd.

Aan het begin van deze challenge had ik mij voorgenomen, om nooit een editie met maar één merk te maken.

Nu ik zo bezig ben, kan dat nog wel eens een lastige klus gaan worden. 

Lees verder...



MAC Brave (satin)



 


Ik heb ooit over Brave geschreven. Onder deze nude lipstick draag ik graag een primer, omdat mijn lippen van zichzelf al behoorlijk droog zijn.

Deze lipstick blijf ik maar pakken, omdat hij super draagbaar is en eigenlijk overal wel bij past. 


Viva Glam IV (frost)



Viva Glam 4 was mijn eerste MAC product en hij blijft prachtig.

Deze lipstick heeft een frost finish, wat wil zeggen dat er een soort holografische tint in de lipstick zit.

Deze lipstick is nog steeds groot favoriet. 


MAC Lustering (lustre) 


 Lustering is een roze kleur die eigenlijk een beetje naar het framboos neigt.

De finish van 'lustering' is lustre. Dat wil zeggen dat hij veel glans, maar ook een behoorlijke pigmentatie heeft. Een heel draagbaar kleurtje dus. 


MAC Milan mode (lustre)


Een roze lipstick met glitters, dat is Milan mode.
Ook deze lipstick heeft een lustre finish, wat hem een stuk meer draagbaar maakt.

 
NYC 404 Air Kiss



Air Kiss is een prachtig donker roze lipstick.

Een groot nadeel aan deze lipstick is dat deze binnen no-time all over the place zit.

Echt heel jammer, want de kleur is prachtig, maar hierdoor pak ik hem niet snel.

Wat nog een nadeel is (naar mijn mening) de verpakking. Deze ziet er goedkoop uit en de constructie hiervan klopt ook niet helemaal, het lijkt wel alsof hij niet goed sluit. 


De prijs van een MAC lipstick is ondertussen €19,50. Voor de lipstick van NYC betaal je €3,29.

 
Welke lipstick vind jij het mooist? 
Laat het achter bij de reacties. 


Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten