11 juli 2016

Mijn portemonnee #28 week 27 ( 4 t/m 10 juli 2016 ) || Elinnee94



De afgelopen week heb  ik niet zo veel geld uitgegeven aan ‘onnodige’ dingen. Ik heb verschillende beauty producten bij Trekpleister in mijn hand gehad, maar dacht wijs: “nee”. Wel heb ik een aantal dingen met Paypal betaald, dus zullen die waarschijnlijk volgende week terug komen. Aangezien deze nog niet zijn afgeschreven.

Ben jij benieuwd naar wat ik heb uitgegeven de afgelopen week?
Lees dan verder…


Taxi €16,80
De afgelopen week heb ik op maandag nog een vrij dagje gehad i.v.m. mijn vakantie. Dit was ook hard nodig, want ik was kapot. Op maandag dus geen taxi voor mij.

Boodschappen €30,54
Dit keer de boodschappen aan de wat hogere kant. Op zondag besloten we met wat vrienden te gourmetten. We deelde de kosten en kwamen per persoon op een bedrag van €4,25 wat echt helemaal niet veel is als je nagaat wat we allemaal hadden gekocht. Wat wel een grote uitgave dag was, was de zaterdag. We haalde allerlei spullen voor de verjaardag van mijn vriend, waaronder spullen om cupcakes mee te maken. Ik maakte banaancake’s, wat gezonder dan de cupcakes, maar in totaal zaten we op een bedrag van bijna €10,- de man.

Action €9,28
We haalde bij Action onder andere een muffin-tray en een aantal was producten. 

Paypal €12,02
De bestelling die ik bij Etsy deed is afgeschreven. Voorlopig moet ik me misschien een beetje gaan inhouden om bij Etsy te shoppen, maar ze hebben zo’n leuke dingetjes.

Overig €14,88
Bij Kruidvat moest ik deze week €7,88 betalen en ik ging twee keer naar Hema. In totaal was ik daar €7,- kwijt. Ik kocht permanet markers €2,50 en een nieuw Iphone kabeltje €4,50.

 
Totaal €83,52
Een weekje waarin ik wat rustiger aan heb gedaan mag ook wel een keer. Zeker na de afgelopen twee weken.
Ik heb het bedrag drie keer na moeten rekenen, omdat ik niet kan geloven dat ik uitkom om een totaal bedrag van onder de €100,-. Ik ben best trots op mezelf, wanneer ik dit zo zie.


Op welke prestatie van de afgelopen week ben jij trots?
Laat het achter bij de comments, ik ben benieuwd.


Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten