30 augustus 2016

Mijn eerste Dior lipstick - Rouge Dior 667 Rouge pimpant || Elinnee94



Ik heb er een soort traditie van gemaakt, zo ergens in februari een duur/luxe product aan te schaffen.
Eind januari ben ik jarig en dan vraag meestal om cadeaubonnen van Douglas en ICI om zo mijn liefde voor beauty ook op een minder betaalbaar stukje uit te breiden.

In februari liggen meestal de lentecollecties al in de winkel en ook dit jaar ging ik (net als vorig jaar)  weer voor een  lente lipstick. Dit keer van Dior. Mijn eerste Dior lipstick.
Een echte lente/zomer kleur, die ik nog niet vaak heb kunnen dragen.

Vandaag dan eindelijk een review over mijn eerste lipstick van Dior.
Lees verder...


Deze roze/koraal kleurige lipstick is behoorlijk fel en romig van structuur.
Niet echt een lipstick om mee te nemen, door de romigheid.
Voor een prijs van €37,95 heb ik wel wat verwachtingen, dit zijn onder anderen dat hij goed blijft zitten, mooi vervaagt en niet vlekt. 


Vlekken doet deze lipstick niet. Wel blijft hij lang romig en helaas vervaagt de kleur daardoor ook sneller. Een halve dag houd hij misschien net vol, maar wel met moeite.  
Graag had ik gezien dat deze lipstick het langer op mijn lippen uithield.



De lipstick bevat 3,5gram, dat is vrij normaal voor een lipstick.
De verpakking van deze lipstick is vrij strak, maar ook chique.


Een rechthoekige blauwe huls, met zilver kleurige (wel bekende klassieke) Dior details.
De lipstick ruikt zacht, een beetje zoals babydoekjes.

Je betaalt natuurlijk echt voor de naam en een echte beautylover vind het ook gewoon leuk om wat luxere producten in haar stash te hebben
Vind ik hem echt zijn geld waart? Nee, als ik heel eerlijk ben vind ik dat de draagbaarheid van de lipstick te kort is om er €38,- voor te betalen. 
Ik ben zeker blij met de lipstick, omdat het Dior is (dat zeg ik heel eerlijk), maar zou zonder cadeaubonnen niet nog zo'n lipstick kopen. 
Ik vind het gewoon leuk om soms een pareltje in mijn collectie te hebben en kies dan voor een bijzonder kleurtje. Daar ben ik dan wel blij mee, want ik had ook voor rood kunnen kiezen en dan had ik gezegd dat ook MAC of misschien wel Essence soort gelijke kleuren zou hebben. 

Ik hoop dat jullie iets aan deze (late) review hebben gehad. 

Liefs,
Eline ♥     



1 opmerking: