29 augustus 2016

Mijn portemonnee #34 ( 22 tm 28 augustus 2016) || Elinnee94

Vandaag geef ik jullie weer een kijkje in mijn portemonnee. Dit doe ik door mijn uitgave van de afgelopen week te bespreken en evalueren.
Ben jij benieuwd naar wat mijn uitgave van de afgelopen week zijn geweest?
Lees dan verder...



Taxi €19,60
De taxi blijft een grote uitgave voor mij.
Helaas kan ik hier niets aan veranderen (behalve op vakantie gaan dan, hahaha).


Boodschappen €21,17
Op maandag deed ik de boodschappen bij Jan Linders. Ik kocht hagelslag en blikjes ice tea.
Ook dinsdag haalde ik de boodschappen bij Jan. Ik kocht spareribs, huzarensalade en chocolade.
Woensdag kocht ik bij Lidl wat broodjes en chocoflakes. Bij Albert Heijn haalde ik fruit en het avond eten.
Donderdag haalde ik vis, rundervinken, chocolade en zoete aardappel bij Jan.
Vrijdag maakte ik bij Jan Linders gebruik van het gratis product (dat bedrag heb ik dus niet meegerekend) en ook haalde ik er een pak amandel drink.
Ook op zaterdag deed ik de boodschappen bij Jan Linders. We haalde een pot appelmoes, knijpfruit, een klein flesje huiswijn en een sap.
Ook op zondag haalde we de boodschappen bij Jan Linders. We hadden niet zo veel nodig, maar omdat de zoete aardappel zo goed was bevallen besloten we er nog wat bij te halen en ook haalde we nog een pak sap.

Vaste lasten €118,75
De TeaCozy, de zorg en mijn mobiel abonnement zijn deze week afgeschreven. Een lekker duur weekje dus.

Kruidvat €26,73
Bij Kruidvat was ik deze week drie keer te vinden.
Ik kocht wat producten van Catrice voor een review.
Ook haalde ik er oogmake-up remover, reinigingsgel en lotion. Ook haalde ik er een flesje drinken, maakte gebruik van de 1+1 nagellak actie en kocht nog wat te snacken.

Overig eten €11,79
Op zaterdag gingen mijn vriend en ik fietsen. We namen een terrasje en waren per persoon €2,40 kwijt. Op zondag gingen we naar Eindhoven waar we ook gingen lunchen. Hier waren we per persoon €7,35 kwijt.  Bij de AH to go haalde ik nog wat appelsnacks en een granenreep. Totaal betaalde ik hier €2,04.

Overig €52,60
Bij etos kocht ik watjes en een nieuwe Nivea men mini. In totaal was ik hier €4,60 kwijt. Ook was ik bij Holland & Barrett, wat voorheen de Tuinen was, hier kocht ik Yogi Tea die toevallig ook nog eens in de aanbieding was. Ik betaalde hier €3,60 voor.  Bij The body Shop kocht ik mijn favoriete scrub (deelde ik met mijn vriend) en handcrème. Totaal was ik daar €14,50 kwijt.
Ook bestelde ik op Bol.com een nieuwe batterij voor mijn camera, met de vakantie in het vooruitzicht leek me dit wel erg handig. Hiervoor gaf ik €29,90 uit.

Totaal €250,64
Duidelijk een rode week. Dit komt mede door de vaste lasten en de batterij aankoop, maar zeker ook bij Kruidvat had ik wat aankopen kunnen besparen. Alle snacks waren niet nodig geweest en zo’n 1+1 nagellak actie is leuk, maar had ik het echt nodig? Nee.
Ook de aankopen bij the body shop had ik misschien voor een later tijdstip kunnen  bewaren.
Stiekem was ik wel een beetje trots dat ik in Eindhoven een aantal aankopen, die ik had voorspeld, niet heb gedaan. Zo heb ik geen douchegel bij the body shop gehaald en ook heb ik niets bij Rituals gekocht. Zelfs het vernieuwde Essence-schap bij Kruidvat heb ik weten te weerstaan.

Nu ben ik wel benieuwd...
Hebben jullie afgelopen week een (iets te dure) aankoop gedaan die eigenlijk niet nodig was?
Laat het achter bij de comments. 

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten