5 augustus 2016

Opgemaakt juli 2016 || Elinnee94



Vandaag heb ik weer een opgemaakt video voor jullie. In deze video laat ik zien welke producten ik heb opgemaakt in de maand juli. In het artikel daaronder kun je linkjes naar de bijbehorende artikelen vinden.

Lees verder...


Robijn color purple sensation
Sublime Premium black
Sendil wasverzachter
Silan Balance wasverzachter

Babydoekjes
AH Iedere dag shampoo men
Balea fülle + Pracht shampoo
Prodent white now Men deep cool tandpasta
Balea Shampoo Beautiful long
Balea spülung beautiful long

Specsaves lenzen vloeistof
Nivea oogmakeup remover
2x Hema watjes
Kruidvat watjes



Mini lenzenvloeistof
Kruidvat Hydro oogroller
Mario Badescu seaweed cleansing soap
Kruidvat tea tree oil



Dit waren alle producten die ik de afgelopen maand heb opgemaakt. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. 

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten