21 november 2016

Mijn portemonnee #46 14 tm 20 november 2016 || Elinnee94

Het is weer maandag en week 46 zit er weer op. 
In dit artikel deel ik met jullie mijn uitgave van de afgelopen week. 

Ben jij benieuwd naar wat ik heb uitgegeven?
Lees dan verder en neem een kijkje in mijn portemonnee. 


 
Taxi €16,80

Boodschappen €17,92
Ik ben erg trots op het bedrag van deze week, met betrekking op de boodschappen. 

Uit eten €16,60
Op zaterdag gingen we uit eten. Ik was voor een drankje, hoofdgerecht en latte als dessert €16,60 kwijt. Erg netjes al zeg ik het zelf.

Kapper €10,00
Ik heb me weer laten bijpunten, want dat was echt nodig. 
De kapper die wij hebben is een kennis en knipt gewoon aan huis, lekker makkelijk dus. 

Vaste lasten €47,50
Ik heb weer schrijftraining gehad en ook is het bedrag van de TeaCozy weer afgeschreven. 

Overig €43,63
Samen met mijn vriend kocht ik een spelletje, we deelde de prijs. 
Ook deelde we de prijs van een fles wijn, kocht ik een nieuwe agenda bij Bruna en haalde ik wat spulletjes bij Action. Ook haalde ik in een koffie en thee zaakje een adventkalender, noga en een theeschepje (deze bedragen deelde we ook). 

Totaal €152,45
Een net bedrag, voor een week waarin ik uit eten ben geweest én toch ook behoorlijk wat vaste uitgave heb gehad.
Deze week geef ik de kleur 'geel'. 

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten