28 november 2016

Mijn portemonnee #47(21 - 27 november 2016) || Elinnee94

Iedere maandag geef ik jullie een kijkje in mijn portemonnee, door mijn uitgave in een artikel te delen. Vandaag bespreek ik niet alleen de uitgave van afgelopen week (met sint en kers cadeautjes), maar geef ik ook een kleine evaluatie over de 'financiƫle' maand november.
Mijn uitkering en loon zijn namelijk weer binnengekomen (had ik wel verwacht) en hierdoor is voor mij (financieel gezien)  een nieuwe maand begonnen. 

Ben jij benieuwd wat ik allemaal heb uitgegeven?
Lees dan verder...

 

Een vrij normaal bedrag. Wat ik zo ongeveer wekelijks kwijt ben aan mijn taxiritten.

Boodschappen €16,61
Jippie, ik word er zo blij van, als ik zie dat ik niet zo veel geld kwijt ben aan de boodschappen.
Wel moet ik wat gezonder gaan koken.

Vaste lasten €106,25
Ja, ook deze klap zag ik al aankomen. Mijn vaste lasten zijn aan het eind van de maand en het begin van een nieuwe maand altijd aan de hoge kant. 

Paypal €30,38
Oke, dit is ook behoorlijk wat geld. 
Ik bestelde Yankee candle kaarsen (USA limited) en deze hebben ze alleen in een heel groot formaat. Gelukkig bood vriendlief aan om mee te betalen. Super lief, maar had echt niet gehoeven. 
 
Overig €62,77
Ik kocht al vast wat kerst cadeautjes. Ik ga niet zeggen wat en waar, want ik weet niet of de desbetreffende mensen mijn blog lezen. Ook ging ik naar Kruidvat en daar kocht ik een aantal producten voor reviews, maar ook heb ik hier wat cadeautjes en inpakpapier gehaald. 
Bij Action kocht ik een chocoladeletter. Eigenlijk was deze voor een topper of flopper video, maar mijn vriend en ik konden ons niet beheersen en we aten hem lekker samen op. 
Op zaterdag hadden we een soort speurtocht/challenge en een van de opdrachten was 'vermom jezelf'. Ik dook Hema in en kocht hier voor €1,50 een pietenmuts en voor €1,- een setje van 8 maskertjes, zodat ons groepje vermomd was. 

Totaal €235,16
Al met al een flink bedrag, wat ik eigenlijk een rode kleur zou moeten geven. Maar ik zeg eerlijk, ik had verwacht dat het bedrag hoger zou zijn. 
Dit zijn geen goed-makertjes, maar toch... 
Alsnog een rode kleur voor deze week, maar december is nou eenmaal een dure maand.

Ook de maand november heb ik uitgerekend en ik ben blij verrast dat ik geld heb overgehouden in de maand november. Het was niet veel, maar wel iets. 
De maand november geef ik dus een gele kleur. 

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten