1 december 2016

Review Maybelline Fit me! Matte & poreless foundation 115 || Elinnee94

De zoektocht naar de perfecte foundation is oneindig. Zeker als je er niet te veel geld voor wil neerleggen. 
Toen ik laatst in het Kruidvat was, zag ik in het Maybelline schap de Fit me! Matte & poreless foundation liggen. Ze hadden niet zomaar 2 of 3 kleuren, maar een stuk of 5. Ik besloot deze te testen en nam kleur 115 mee. Vermoedelijk iets te rood voor mijn huid, maar ik besloot de gok te wagen en hem eventueel te mengen met een wat lichtere foundation.

Ben jij benieuwd naar wat ik van deze foundation vind? 
Lees dan verder...


De fit me! matte & poreless foundation zit in een tube met matt zwarte details. Dit vind ik er netjes uitzien.
Op de achterkant hebben ze zo'n vervelende sticker geplakt die er (gelukkig) zonder gedoe van af gaat.
Op het zwarte gedeelte vind je wat informatie over het product en onder de sticker zit een hele lijst met ingrediënten.

Wat zegt Maybelline over het product?
"Vloeibare foundation voor de normale tot vette huid. 
Matteert en verfijnt poriën met vervagende micropoeders voor een poriënvrij uitziende huid. 
Past zich aan aan de kleur en textuur van de huid. 
Natuurlijke, naadloze afwerking"
 

De opening van de tube is een mooi formaat.

De substantie is aan de vloeibare kant, maar niet te waterig. Dus de opening had ook niet veel groter moeten zijn.
 Het product laat zich makkelijk over de huid verdelen.
Hier heb ik de helft van mijn gezicht bedekt met foundation. Ik sta er zelf van versteld hoe goed deze kleur eigenlijk bij mijn huid past.
Aan de swatch had ik niet gedacht dat de foundation een perfecte match zou zijn. Eerlijk is eerlijk en ik dacht dat hij te donker/rood zou zijn voor mijn huid. Ik dacht "ach dan meng ik hem maar met een lichtere foundation, maar dat hoeft dus niet.
Hier is mijn hele gezicht opgemaakt. Afpoederen hoef ik met deze foudation niet. Voor mij matteert deze al genoeg, maar ik heb dan ook een normaal/gecombineerde huid.

Ik ben erg tevreden over deze foundation. Naar mijn mening doet hij precies wat hij beloofd. Hij vermengd zich goed met de huid en geeft een medium dekking. Ook matteert hij de huid goed en hoopt zich niet op. 

Wat vind jij belangrijk aan een foundation?
Laat het achter bij de reacties. 

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten