27 januari 2017

First impressions Urban Decay producten || Elinnee94



Al jaren staat hij op mijn wishlist. Het Urban Decay Naked palette. Het eerste Naked palette had ik nog niet. Toen net het 2e uit was en ik die kocht, was ik wel behoorlijk in dubio. Ik besloot voor het 2e te gaan en toen kwam het 3e palette uit… Deze spotte ik destijds in Portugal en ik had net ontdekt dat roze-tinten mijn mooi staan, dus kon ik dat palette natuurlijk niet laten liggen. 
Inmiddels zijn er meerdere producten van Urban Decay op mijn wishlist verschenen en omdat ik bijna jarig ben  en deze maand nog geen beauty spullen heb geshopt, vond ik dat ik mijzelf eens mocht verwennen.
Als extra excuus heb ik natuurlijk ook nog altijd “voor de video en mijn blog”, hahaha.
Vandaag geef ik jullie mijn eerste indruk over een aantal producten van Urban Decay. Helaas heb ik nog geen foundation gekocht, omdat ik alles online heb besteld. Ik durfde het niet aan om een foundation te bestellen, want ik weet niet wat mijn kleur is. Wel staat deze nog op mijn ‘wishlist’ en ben ook zeker van plan deze na mijn verjaardag aan te schaffen.
Jullie kunnen er tegen die tijd ook een review van verwachten.
Ook een oogschaduwbasis heb ik nog niet van Urban Decay, wel weet ik dat ik deze voor mijn verjaardag krijg. De mascara die ik gebruik is ook niet van Urban Decay, dat vond ik toch net wat teveel van het goede. 

Lees verder voor de video en close-up foto's...



Dit is de volledige look. Een mooie draagbare look, waarmee je veel kanten op kunt.
Zoals ik al in de video heb vermeld, ie ik wel degelijk het verschil tussen de oogschaduwkleuren met of zonder basis. Zonder basis blijven ze gewoon minder goed op hun plek zitten en komen de kleuren niet duidelijk naar voren.
Trick is een hele toffe metallic lipstick die een beetje naar brons nijgt. 
Het lijkt me ook heel gaaf om deze over een andere lipstick te dragen. 
Op zichzelf zie je de lipstick niet heel goed, maar voelt wel boterzacht aan op de lippen. Ik merk dat mijn lippen lang zacht aanvoelen. 
Het gezichtspalette vind ik echt prachtig. Naked flushed in de kleur naked is een tof palette met een vrij donkere blush, maar in combinatie valt deze niet heel erg op. Op de foto's en in de video draag ik geen foundation (oeps). Hierdoor komen de kleuren misschien niet goed naar voren. 

Wat vinden jullie van de uiteindelijke look?
Zijn jullie bekend met Urban Decay? Ik begin stiekem toch groot fan te worden.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten