10 januari 2017

Nooit gereviewd ?! W7 hollywood bronze & glow bronzer duo

Soms heb ik van die producten. Dan schaf ik ze aan, omdat ik er benieuwd naar ben en het leuk vind voor een review. Dan begin ik enthousiast met het maken van product foto's, maar ergens loop ik vast. 
De W7 Hollywood bronze & glow is zo'n product. 
Ik wil hem graag met jullie delen, dus lees verder....



De W7 Hollywood bronze & glow kocht ik eind april via Bol.com. Toen ik hem binnen kreeg had ik eigenlijk wat beetje dubbele gevoelens. De uitstraling van het duo ziet er leuk uit, maar de sterretjes doen ook wat druk en Kerst-achtig aan.
Het doosje is gemaakt van plastic en ja dat ziet er goedkoop uit, maar dat is het ook.
Op de achterkant vind je wat product informatie met de ingrediĆ«nten, barcode en hoeveelheid poeder die er in zit.  
De binnenkant van het duo. Dit is waar het om draait. Wat zien de poeders er prachtig uit, dat ten eerste. Iets wat ik zelf erg fijn vind, is dat de bronzer en highlighter gescheiden zijn. Ze hebben ieder hun eigen pan (dat metalen gedeelte waar de poeder op zit) en zo zit je dus niet per ongeluk in het ander product met je kwast. 
Het spiegeltje vind ik leuk, maar heeft totaal geen effect. Zo'n smal strookje werkt niet voor lipstick, niet voor ogen dus ook niet voor het hele gezicht.
Nogmaals de poeders. Wat ik wel erg leuk gedaan vind is dat ze het patroon, ondanks de verschillende pans, toch hebben laten doorlopen.
De swatches. Wanneer ik met mijn vingers over de poeder wrijf, merk ik dat het pigment me mee valt. De textuur is zacht en ik hoef niet hard te wrijven om kleur op mijn vingers te zien.
Wanneer ik de arm swatches maak merk ik dat de kleuren prima zijn.
De highlighter ziet er subtiel uit en ook de bronzer is zacht van kleur. 
In deze Zomerse look heb ik het Bronze & Glow setje van W7 gebruikt. Het resultaat ziet er mooi en natuurlijk uit.
Ik vind het setje erg mooi voor in het voorjaar en de zomer.
Zelf heb ik niet een hele lichte huid, maar ben ook niet super bruin. Ik denk dat dit setje bij de meeste Nederlanders en Belgen wel goed zou staan. Voor de donkere huidjes zou ik dit product niet aanraden, daar is hij simpelweg te licht voor.
Je kan de poeder prima opbouwen, maar de highlighter geeft al snel genoeg 'glow' af. 

Ik heb dit bronze & glow duo van W7 gekocht voor ongeveer €10,-. Dat vind ik een prima prijsje. 
Het is een product wat ik ook dit jaar er weer in het voorjaar bij ga pakken, want afgelopen jaar heb ik dit duo veel in de Lente en Zomer gedragen. 

Wat vinden jullie van de W7 Hollywood bronze & glow ? 
Ik lees het graag bij de comments. 

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten