11 januari 2017

Review Balea wimper serum || Elinnee94

In september was ik met mijn vriend en zijn ouders op vakantie in Duitsland. We zaten in een huisje en zijn ook 1 keer heel snel naar DM geweest. 
Toen ik dit wimper serum zag kocht ik 'm. 
Ik was erg benieuwd naar het product en wilde er ook graag over schrijven, want werkt zo'n product nou echt?

Lees verder en je ziet wat ik van dit product vind. 


Het balea wimperserum zit in een paars/roze doosje.  De voorkant zie er, naar mijn mening leuk en uitnodigend uit.
Op de achterkant van het doosje staat informatie zoals hoe je het gebruikt, de ingrediƫnten etc.
In het doosje zit het wimperserum. De paarse verpakking hiervan lijkt op een vloeibare eyeliner.
Ook het kwastje, waarmee je het serum aanbrengt doet mij denken aan een vloeibare eyeliner. 
Het vloeistof is transparant, wat voor mij een grote opluchting is. Ik ben niet zo'n kei met eyeliner, maar dat kan gelukkig niet veel kwaad bij een transparante vloeistof.
Mijn ogen zonder mascara.
Links voor het gebruik van het wimperserum en rechts na ongeveer 9-10 weken gebruik. 
De verpakking raad 6-8 weken aan, maar het werd zo onderdeel van mijn routine, dat  ik het gewoon ben blijven gebruiken. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik het niet iedere dag trouw heb gebruikt. Op vakantie in Portugal heb ik het best vaak overgeslagen en ook op dagen dat ik geen make-up droeg, heb ik dit wimperserum niet aangeraakt.
Toch zie ik wel verschil, of misschien zit dat tussen mijn oren. 
Mijn wimpers lijken wat donkerder en ook wel een stukje langer te zijn geworden. 
Wat vinden jullie?

Inmiddels zijn we al 2 maanden verder, na het maken van de 'after' foto's.
Ik heb het wimperserum niet meer aangeraakt, maar dat komt ook omdat ik 's ochtends niet echt de tijd neem om me op te maken
Ik mis het gebruik van het wimperserum wel. Ik had tijdens het gebruik niet het idee dat het veel deed, maar als ik het nu zo zie, zie ik wel een klein verschil. 
Of dit echt aan het serum ligt, dat kan ik natuurlijk nooit bewijzen. 

Dit Balea wimperserum kocht ik bij DM in Duitsland voor €4.95. Achteraf vind ik dit nog best wel een flink prijsje voor zo'n budget merk. 
Wel wil ik meer wimperserums testen en heb de laatste keer in Duitsland een van P2 aangeschaft.
Hiervan kunnen jullie natuurlijk ook een review verwachten.

Wat vinden jullie van het resultaat van het wimperserum?
Zien jullie verschil?
Laat het achter bij de comments. 

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten