2 mei 2017

Benefit Cheek Parade review || Elinnee94

Benefit is een merk wat ik vaak te duur vind om aan te schaffen, omdat ik juist meer dingen van dit merk tegelijk leuk vind en dan geen keuze kan maken. Ook omdat ik dan bang ben dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt. 

Vandaag heb ik een review van het Benefit Cheek Parade palette, waarin 2 bronzers en 3 blushes zitten. Deze heb ik onlangs op de site van Douglas besteld, omdat hierin eigenlijk alle producten zaten die sowieso op mijn lijstje stonden. 

Lees verder....



 De verpakking van het Cheek parade palette ziet er super leuk uit, al zeg ik het zelf. 
Dit palette komt met 2 bronzers en 3 blushes waarvan ook de 2 nieuwste producten.
Dit is de achterkant van het doosje, je ziet ook dat er twee nieuwe producten bij zijn.
Ahhh ik word hier zo gelukkig van! Van links naar rechts; Hoola lite, Hoola, Galiforinia, Dandelion, Rockateur.
 De binnenkant. Om het 'missende' plekje op te vullen hebben ze er een kwasje blij gedaan. Deze zit ook altijd bij de single boxblushes.
Op de achterkant staat wat product informatie. Zo zie je dat alle producten fullsize zijn en er staat kort bij beschreven waar deze voor bedoeld zijn.
Ook zit er een boekje bij waar je alles terug kunt vinden. Leuk, maar ik gebruik ze toch (lekker eigenwijs) waar ik ze voor wil gebruiken. 
Hoola & Hoola lite. De bekende Hoola bronzer staat al een tijdje op mijn wishlist, maar ik was bang dat deze te donker zou zijn. Toen dit jaar Hoola lite uit kwam, hoorde ik vele verschillende reacties. Sommige YouTubers waren er helemaal fan van, voor andere was deze te licht. Dat beide in deze box zaten, was voor mij dan ook een extra reden (of excuus) om dit palette te kopen.
Boven zie je Hoola onder Hoola lite. Hoola lite is inderdaad een stuk lichter.
Vanaf het moment dat Galifornia uit kwam, staat deze op mijn wishlist. Het goude is (helaas) een overspray, maar check de kleur en het patroontje. Ook zit er een heerlijke Zomerse geur aan deze blush. Heel subtiel, maar zo jummie. Rockateur heeft ook al zo'n prachtig patroontje. Ben ik heel erg?
Dandelion zie je onderaan en is zachtroze van kleur. 
Van links naar rechts; Galifornia, Rockateur, Dandelion.
Ik besloot een look te maken met zo veel mogelijk kleuren uit dit palette.
 Het begin heb ik vast gemaakt.
Ik begon met Hoola lite als shape kleur aan te brengen, onder mijn jukbeenderen. 
Toch niet zo heel licht als dat ik na de swatches had verwacht.
Door de assige toon, is deze (in mijn ogen) perfect om te shapen.
Met Hoola besloot ik mijn gezicht nog wat op te warmen.
Het effect van deze combinatie vind ik echt prachtig.
Hoe kan het ook anders, dan dat ik Galifornia uit wilde testen in deze look?
Ik vind het een heel mooi kleurtje voor het voorjaar. Het zit ergens tussen roze en koraal in, love it!
Omdat het goude toch een overspray was en ik wat shine miste, bracht ik Rockateur aan als highlighter. I love it!
Deze geeft een prachtige shine ik weet niet of het ook zo goed overkomt op camera. 
De look heb ik nog afgemaakt met wat oogschaduw en mascara. 
Het resultaat van het palette vind ik prachtig, maar toch wilde ik Dandelion in dit artikel behandelen.
Hier is 'ie dan. Weer heb ik Hoola & Hoola lite aangebracht om te bronzen en shapen, met daarover heen Dandelion. 
Een heel subtiel roze kleurtje, die net wat meer frisheid geeft aan een look. 
Het Cheek Parade palette van Benefit heb ik besteld op de site van Douglas. voor €60,19. Dat klinkt veel, maar je hebt daar wel 5 fullsize blushes voor.
Met dit palette kun je veel kanten op en ik denk dat ik het snel mee zou nemen op reis. 
Voor Dandelion betaal je normaal gesproken €34,34 en de rest uit dit palette kost individueel €34,68.
Voor het bedrag van het hele palette heb je er normaal nog geen 2 voor. Een ideale deal dus, al zeg ik het zelf.
Ik houd van het palette en ben heel erg blij met mijn aankoop. 

Zijn jullie bekend met de 'box blushes' van Benefit?

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten