1 mei 2017

Vandaag even niet.... || Elinnee94

Vorige week is het allemaal super goed gegaan met mijn blog. Het doel om iedere dag iets online te hebben heb ik (misschien soms op de valreep) gehaald. Iets te enthousiast stelde ik voor mijzelf het doel in de maand mei iedere 'werkdag' een artikel online te hebben. Maar vandaag lukt het gewoon niet...

Lees verder... 

Beter laat dan nooit zeggen ze wel eens. Maar vandaag wil het gewoon niet lukken. Gisteren is het niet gelukt een artikel voor vandaag online te hebben en ook vanochtend wilde het niet lukken. Ik ben vandaag eerder naar mijn werk gegaan en heb daar mijzelf iets te enthousiast laten zien. Achteraf bleek dit meer energie gevraagd te hebben, dan ik in eerste instantie had verwacht.

Toen ik begon met een artikel merkte ik dat mijn aandacht al snel naar andere dingen ging.
Ik heb nu besloten dat dat artikel voor morgen word. Ik wil zeker wel nog iedere dag een artikel online hebben, maar ik moet ook even aan mijzelf denken. 
Het word steeds maar weer bevestigd, dat ik niet kan presteren onder tijdstruk, welke dan ook. 

Mijn excuus, maar om mijn doel voor deze maand nu al in het honderd te laten lopen, dat kan ik natuurlijk niet maken.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten