15 mei 2017

Eerste indruk Essence I want candy limited edition || Elinnee94

In de limited edition van juli 2017 heeft Essence wel hele bijzondere producten gestopt. Deze 'Trend Edition' is namelijk in samenwerking met het bekende merk Chupa Chups, die van de lollies. De producten in deze collectie zijn met de geuren van het bekende lollie-merk.
Mag ik eerlijk zeggen dat ik nu al niet kan wachten? In deze first impressions geef ik mijn eerste indruk en informatie over de producten uit de collectie.

Lees verder...



Scented nail stickers €1,39 
Essence brengt regelmatig in limited editions nagel stickers uit. Deze zijn in super schattige snoepjes en fruitjes, ook zitten er leuke hartjes en teksten bij. Maar... Dat is niet alles. Deze nagel stickers hebben ook nog eens de geur van cola, yummie.
Scented nail polish €1,59
Deze leuke Zomerse kleurtjes nagellak hebben niet alleen een leuke kleur, maar ook nog eens een heerlijke geur.
01 I want Strawberry! (roze)
02 I want Cola! (blauw)
03 I want Water Melon! (mint)
Ik ben erg benieuwd naar hoe de kleurtjes er in de winkel uit zien, het lijken mij toffe kleurtjes en ook naar de geurtjes ben ik erg benieuwd.
Scented top coat €1,59
Deze topcoat met parelglans heeft een lekker perzik geurtje. Als je ze over de andere geurende lakjes draagt komt er een unieke geur uit. Ik ben echt heel erg benieuwd. Hoe zou cola-perzik ruiken? 
Scented nail scrub €1,99
Deze milde scrub is bedoelt voor je nagels. Hij komt als ijsje verpakt (super cute)  en zou ook naar aardbeienijs ruiken. Ik ben heel erg benieuwd.

Scented blush shimmer pearls €3,59
Deze blushparels geven een zacht roze accent met glans. Ook hebben ze een zachte geur, waar hij naar zou ruiken kan ik niet vinden in het persbericht.  
Dat maakt mij nog extra benieuwd. 
Ook zit er een blush-kwast (€2,89) in deze collectie, maar hiervan heb ik helaas geen afbeelding.
Scented lipgloss palette €3,59
Dit vind ik nou jammer. De verpaking ziet er super leuk uit, maar wat had ik graag lipsticks gezien, of gewone lipglosses. 
Deze lipglosses in het palette bevatten een kersengeur (wat ik echt super lekker vind), een spiegeltje en kwastje.
Scented eyeshadow palette €2,99
Sommige van jullie weten misschien dat ik erg veel van roze tinten houd, voor op mijn ogen. Dit palette ziet er ook echt helemaal 'Eline' uit. Dit palette heeft een aardbeien geur.
Ik ben benieuwd. 
Scented hair brush €2,99
Hoe cool is het dat deze borstel naar cola ruikt?! Ook heeft hij een spiegeltje. Als ik deze weet te bemachtigen, word dit mijn nieuwe reis-borstel!
Lolly dots eyeliner €1,99
Deze zwarte eyelinerpen heeft wel een heel bijzonder puntje. Het lijken wel drie bolletjes op elkaar. Het doet me zelfs een beetje aan een soort chocoladefontijn-model denken.
Scented body splash €2,99
Ja, ik mag hopen dat een bodysplash een geurtje heeft, hahaha. De geur hiervan is perzik en zou ook lekker verfrissend zijn. De verpakking ziet er in ieder geval super leuk uit.

Deze collectie bevat echt ontzettend leuke producten. Ik kan nu al niet wachten tot het juli is. 
Eind juni zal deze collectie langzaam bij Kruidvat en Trekpleister binnen druppelen. 

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten