18 mei 2017

Essence Live, laugh, celebrate palette review || Elinnee94

Al eerder schreef ik over het 15-jarig jubileum dat Essence dit jaar heeft.
Hoe kan zo'n feestje nou beter gevierd worden dan met glitters en confetti?
Beide (soort van)  hebben ze gecombineerd de live, laugh, celebrate collectie. 
Een feestelijke editie op  het 'my must haves' consept dat na de laatste assortiments-wissel is toegepast. 

Ik kocht vorige weel wat spullen uit deze collectie en vandaag is er dan eindelijk een review. 

Lees verder...


Ik kocht 4 oogschaduwkleurtjes (mono's met een los dekseltje die je in een palette kunt klikken) en een blush. 
De zakjes waar de losse pans met deksel in zitten zien er super leuk feestelijk uit. Op de een of andere manier hebben ze confetti tussen de laagjes plastic gedaan, maar je kunt het (helaas) niet heen en weer schudden.
In de collectie zitten 2 palettes. Een smalle voor 4 kleuren en een bredere voor 8 kleurtjes. Ik ging voor het grote palette. 
In het deksel zitten een soort balletjes verstopt die heen en weer bewegen als je het palette beweegt. Dit is echt weer iets voor mij en ik blijf hier heel de dag mee schudden en spelen, hahahah.
Op de achterkant staat vermeld dat dit palette uit de 'live, laugh, celebrate!' collectie komt. Ook staat er dat in dit palette plaats is voor 8 kleurtjes die je zowel uit de  'live, laugh, celebrate!' als de 'my must haves'  serie kunt kiezen. Dit door de plastic kapjes van de losse pans te verwijderen en het onderkantje in de lege vakjes te klikken. 
Het palette heeft zelfs een naam '8 reasons to party'.
Dit zijn de kleurtjes waarmee ik mijn palette voor nu heb gevuld.De bovenste rij is gevuld met oogschaduws en op de onderste rij heb ik een blush. 
Van links naar rechts:  01 best friends are forever, 03 life is beautiful, 05 T.G.I.F, 06 celebrate good times
De blush is in de kleur: 01 rhythm of the night
 Erg jammer dat je bij deze swatches van de oogschaduw kleuren eigenlijk alleen de highlight kleuren goed ziet. T.G.I.F valt zelfs helemaal weg en van Celebrate good times zie je eigenlijk alleen de glans.
Deze blush is pretty! Het is een zachte roze/koraal kleur met een goude/perzik shimmer. Een heel bijzonder kleurtje die je ook prima op het ooglid kunt dragen als het aan mij ligt.
In deze look heb ik alle kleuren verwerkt.
 Zo ziet het geheel er uit van voren.
 De ooglook. Als oogschaduw basis draag ik die van Etos. Ik bracht 01 best friends are forever aan als highlighter op het wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoek. 03 Life is beautiful bracht ik over mijn gehele ooglid aan. 05 T.G.I.F heb ik in de arcadeboog aangebracht (gelukkig heeft hij op mijn ogen wel een prachtig pigment) en 06 celebrate good times bracht ik aan op het bewegend ooglid.
Ook de mascara uit deze look is van Etos, beide waren te zien in mijn Etos look.
Na mijn bronzer en contour bracht ik de blush aan. Wauw, wat een prachtige blos geeft hij aan mijn wangen. Ik dacht "waarom niet?" en bracht wat van '01 best friends are forever' ook aan als highlighter op mijn jukbeenderen.
Ik vind de look echt super mooi geworden en het paars op de ogen ziet er ook echt heel subtiel uit.
Ik ben zeker helemaal fan van het palette en ga zeker nog wat losse pans kopen om het palette compleet te maken. 
Voor het palette heb ik €1,99 betaald en de losse pans kosten €1,59 per stuk. 

Wat vinden jullie van deze look en dit palette?

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten