17 mei 2017

Foundations die ik nooit gebruik || Elinnee94

Soms heb je van die producten, die dan in je stash liggen en die je er om de een of andere reden nooit echt bij pakt. Je hebt ze misschien ooit weggelegd, omdat ze toch niet helemaal je ding waren of misschien heb je een ander product gekocht en ben je dat blijven gebruiken. 
Vandaag leek het me leuk eens 3 foundations met jullie te testen. Deze heb ik in mijn stash, maar pak ik er nooit bij. Waarom?  Geen idee. Samen met jullie ga ik in deze video op zoek naar het antwoord.

Lees verder...


Tja, dit was niet helemaal waar op ik had gehoopt.
Ik denk niet dat het komt, doordat ik de producten al wat langer heb. Ik denk dat het gewoon echt niet de producten voor mij zijn. 
De 16Hr foundation van Essence is de enige foundation van de 3 die ik in deze video gebruik, die nu nog te koop is. Wel is de verpakking vernieuwd en wellicht ook de formule. 

Welk producttype laat jij vaak liggen in je stash en waarom? 
 
Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten