29 juni 2017

Eerste indruk Essence Cubanita Limited edition || Elinnee94

indien je dit bericht op Bloglovin leest, is het mogelijk dat je informatie tegen komt (zoals video's) die oorspronkelijk niet in het artikel staan. Ik raad je daarom aan dit artikel in originele staat te lezen.
Kunnen jullie nog een van mijn eerste first-impressions herinneren?  De ¡Arriba! collectie van 2015! Deze Cubanita collectie doet met ergens een beetje aan die collectie denken.
Vandaag geef ik jullie mijn eerst indruk van de collectie die rond juli/augustus in de Essence schappen zal liggen.

Lees verder...



Cosmetic bag €2,99
Essence heeft dit jaar iets met make-up tasjes volgens mij, haha. Dit leuke canvas tasje heeft een leuke quote en een schattige banaan. Ik ben heel erg benieuwd hoe dit formaat zal zijn, want ik vind deze ook weer erg cute!
Balmy tint €2,39
Deze roze balsem past zich aan aan de PH waarde van je lippen. Een unieke roze kleur.

Baking & banana powder €3,89
Banana powder is natuurlijk helemaal een trend. Essence speelt hier in deze collectie (misschien wat laat) leuk op in.
Wat mij meteen opvalt is dat deze wat minder geel oogt. Ik ben heel benieuwd.
Cushion eyebrow ink €2,89
Ook de cushion trend is natuurlijk helemaal aangeslagen in Beauty-land. Deze wenkbrauw kleur zou geschikt moeten zijn voor bruinharige lichte vrouwen. Ik ben heel benieuwd, want deze ziet er zo op de afbeelding behoorlijk donker uit.
Duo eye brow styler €2,59Het cushion product kun je makkelijk aanbrengen met dit kwastje. Met de ene zijde kun je je wenkbrauwen doorkammen en met de andere zijde breng je een wenkbrauwrproduct aan. Een leuk Cubanitaans (?) printje maakt deze kwast nog net iets vrolijker.
Gel eyeliner pen €1,99
Gel eyeliner wil ik dit product niet noemen. De metallic kleuren zijn wel weer helemaal mijn ding. Ze beloven langhoudend en waterproof te zijn en ook nog eens een hoge dekking te hebben.
De blauwe kleur heeft de naam 01 ¡buena vista, baby! en de roze/paarse kleur 02 ¡hola guapa! Deze naam ken ik uit de arriba collectie.
Jumbo highlighter €3,89
De fijne metallic glanspigmenten in deze highlighter zorgen voor een zomerse gloed. In de highlighter zit een prachtig palmboom-bladeren-patroontje (dat is een hele mond vol) en dat maakt hem niet minder aantrekkelijk. Iets waar ik ook dol op ben is dat deze highlighter een kokosgeur heeft.
Ik ben heel erg beniuewd hoe 'jumbo' deze highlighter is, maar terugkomen op mijn blog dat doet hij!

Nagellak €1,99
De winnaar volgens de Essence beauty friends community. Vier mooie Zomerse, glanzende kleurtjes met sterke dekking. 3 verschilende roze tinten. Een Barbie-roze in kleur 01 kisses from Havana, een paars-roze in kleur 02 ¡hola guapa! en een nude roze in kleur 03 do you hear la música? de vreemde eend in dit rijtje is een mooie mint kleur 04 bienvenida a palm beach. Erg leuke kleurtjes (en namen). Ik ben heel erg benieuwd hoe deze er in de winkel uit zien.
Wet look lip laquer €2,59
Een vloeibare lipkleur met glans en goede dekking. Een paars kleurtje met de naam 01 kisses from Havana en een roze kleur met de naam 02 ¡hola guapa!

Essence heeft het in mijn ogen weer goed voor elkaar een leuke eerste indruk achter te laten. 
Ik ben heel benieuwd naar deze collectie. 

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten