3 juli 2017

Het komt allemaal wat later || Elinnee94

Mocht je dit op Bloglovin lezen, dan is het mogelijk dat je video fragmenten ziet, die in het originele artikel alleen gelinkt staan. Ik raad je aan dit artikel in zijn originele staat te lezen.

Het zal jullie vast niet zijn ontgaan, dat er afgelopen vrijdag geen video online is gekomen. Deze wilde ik eigenlijk gisteren online zetten, maar het is allemaal even anders gelopen. 
Ook de artikelen voor vandaag en morgen komen die dagen niet online. 
De kans is groot dat ik woensdag (iets later)  2 video's online zet en donderdag/vrijdag 2 artikelen, om mijn tijd in te halen. 
Ik ga namelijk de komende dagen even weg. 
Even er tussen uit. 

Ook is er een mogelijkheid dat ik morgen wel een korte update schrijf.
Ik neem mijn laptop niet mee op 'vakantie' en zal dit dan dus via mijn telefoon doen. 

Een heel andere stijl zal dat artikel dan misschien hebben, maar wellicht zal ik de lay-out dan op woensdag/donderdag aanpassen. 

Bloggen vind ik fijn, schrijven is mijn passie. Dus om even afstand te nemen doet me wel pijn. 

Maar zoals ik in de update van vorige week al schreef...  Gaat het momenteel gewoon niet zo heel erg goed met me.

Toch wilde ik jullie even up-to-date houden met deze korte update. 

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten