3 juni 2017

Etos lipstick Back to Business review || Elinnee94

Afgelopen donderdag is er geen artikel online gekomen. Dit wil ik recht zetten, door het artikel wat ik eigenlijk voor donderdag in de planning had, vandaag online te zetten.
Vandaag heb ik een review van de Etos lipstick in de kleur Back to Business.

Ben jij benieuwd wat ik van deze lipstick vind?
Lees verder...

In mijn Etos look vertelde ik al dat ik benieuwd was naar meerdere van de lipsticks die Etos in het assortiment heeft. Ik kocht laatst de kleur Back to business uit de color care reeks, die me mooi leek voor de Lente.
De verpakking is zwart met rood/roze bedrukking. Op de dop zit een sticker die in de buurt komt van de lipstickkleur zelf met daarop de naam van de lipstick, makkelijk terug te vinden tussen al je lipsticks.
De lipstick is goed gepigmenteerd en het kleurtje ziet er mooi uit voor het voorjaar. Iets waar ik me onmiddellijk aan stoor is de geur. Er zit een beetje een muffig, chemisch, semi-zoet luchtje aan. Niet heel chill als je het op je lippen gebruikt. 
Helaas is deze felle kleur op mijn lippen niet zo heel gepigmeteerd, ook accentueerd hij mijn velletjes en dekt hij vrij plaatselijk. Tja, en de smaak. Ik heb een beetje het idee dat deze lipstick een soort wascokrijt is, maar dan romiger. 
Hoewel ik de kleur echt prachtig vind, ben ik niet zo enthousiast over deze lipstick en dit komt mede door de geur, maar ook vind ik hem te romig. Ik ben benieuwd of alle lipsticks van Etos deze geur hebben en zal hier de eerst volgende keer dat ik bij Etos ben eens goed op letten. 
Ik ben namelijk ook benieuwd naar de matte lipsticks, want ik vermoed dat deze niet zo romig zullen zijn als deze color care variant. 


Heb jij al ervaring met de Etos lipsticks?

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten