24 juli 2017

Review Makeup Revolution Ultra Contour Palette || Elinnee94

Mocht je dit artikel via bloglovin lezen, raad ik je aan dit in originele staat te doen. Het is namelijk mogelijk dat bepaalde informatie niet leesbaar is op bloglovin, of bloglovin zelf gelinkte informatie in het artikel toevoegt. 
 
Samen met het blush palette heb ik het Ultra contour palette van Makeup Revolution op 1 april gekocht. Een review heeft echter lang op zich laten wachten, maar vandaag geef ik mijn mening over dit palette.

Lees verder...


Het Ultra contour palette bevat drie bronzers, twee poeders en drie highlighters.
Ook zit er een mooie grote spiegel in het doosje.Het doosje vind ik er een stuk chiquer uit zien, dan die van het blush palette. Hoewel bij het blush palette het ook wel weer mooi is dat je meteen de kleuren kunt zien.
Het palette zit in een doosje, dat was bij het blush palette niet zo. Op de achterzijde van het doosje zijn de kleuren afgebeeld, maar helaas weer geen namen. Op de achterzijde van het palette staat onder anderen aangegeven hoeveel gram het palette bevat.
De swatches. De bovenste rij bevat een lichtroze poeder, een gele poeder, een zachtroze highlighter en een witte highlighter met glitters er in.
De onderste rij bevat drie verschillende bruintinten om mee te bronzen en contouren en ook nog een bruine highlighter, die helaas niet zo gepigmenteerd is.
Op mijn gezicht ziet het palette er zo uit. Op de eerste foto draag ik alleen mijn basis producten. Foundation, concealer, poeder. 
Op de tweede foto heb ik de middelste bruine kleur (onderste rij) gebruikt om mee te shapen. Een fijne bronzeer die iets grijzer is dan de andere twee kleuren. Hierdoor is hij perfect om mee te contouren.
Op de derde foto heb ik ook een blush aangebracht en draag ik de witte highlighter met glitters (laatste bovenste rij).
Dit palette van makeup revolution kocht ik bij Etos voor €11,99. Ik zag wel dat de prijzen goed verwisseld kunnen zijn, want als ik op internet zoek zie ik dit palette voor €9,99 en het blush palette dat ik laatst heb gereviewd voor €11,99
In tegenstelling tot het blush palette kun je met dit contour palette wel veel kanten op.
Of hij nu €10,- of €12,- is, ik zou hem zeker aanraden. De andere twee bruin tinten meng ik samen en gebruik deze dan om mijn gezicht op te warmen. 
Ook de poeders in dit palette heb ik gebruikt, maar deze werken voor mij niet zo goed. Ik gebruik veel liever een transparante poeder.
De bruine highlighter heeft een gloed die lastig vast te leggen is op foto's maar met het juiste licht inval kan deze er echt prachtig uit zien.
In mijn ogen is dit palette ideaal om mee te spelen. Iemand die niet te veel geld wil uitgeven aan een contour palette, moet zeker eens een kijkje nemen bij het schap van Makeup Revolution. 
Ook is er een cream variant van dit palette beschikbaar, dus mocht je daar meer van houden kun je daar natuurlijk ook eens bij kijken. 

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten