25 juli 2017

Review Catrice Travelight story Limited editon || Elinnee94

De maand juli loopt langzaam tot zijn einde, maar de reviews die ik nog te schrijven heb niet. Veel van deze reviews wil ik toch in juli geplaatst hebben, omdat ze al enige tijd in mijn review bakje liggen. Of net als bij deze collectie van Catrice, ze limited edition zijn. 

Vandaag deel ik een aantal producten uit de juli limited edition van Catrice,Travelight story. Ik kocht een blush, het oogschaduw palette en twee nagellakjes. 

Ben jij benieuwd wat ik van deze producten vind?
Lees dan verder.....
Op dit palette was ik lichtelijk verliefd. Met in mijn achterhoofd houdend dat de pigmentatie van limited oogschaduwpalettes van Catrice soms nogal kunnen tegenvallen, liep ik begin van de maand naar het swatch gedeelte van dit palette. Mijn eerste indruk was oké, mijn hart maakte een sprongetje en dus kocht ik dit oogschaduwpalette.
De kleuren zijn vrij basic. Verschillende nude tinten. De een metallic, de ander met glitter en weer een ander matt. Je kunt hier zo veel kanten mee op en ik houd hier gewoon enorm van.
De swatches. De bovenste rij bevat vooral highlighters, en gek genoeg zijn de donkerste twee kleuren uit deze rij (laatste twee) eigenlijk niet zichtbaar op de swatch. 
Op de tweede rij was ik stiekem een beetje verliefd. Met namen de koperkleur (eerste).
De derde rij verraste me qua swatches het meest.
De swatches vielen me eigenlijk over het algemeen mee, dus vol goede moed en gefocust op de swatches begon ik aan een ooglook. 
Helaas zie je op deze foto's bijna geen kleur en zeker de prachtige glitterende kleuren hebben eigenlijk geen pigment. Er komen letterlijk alleen glitters van af. 
Ik wilde zo graag, en nogsteeds, maar dit palette breekt mijn hart. Het had allemaal zo mooi kunnen zijn, maar helaas is het dat niet.
Ook een product waar ik vanaf het eerste moment een beetje verliefd op was, is het blush & bronzer duo. Het doosje ziet er leuk uit, met het plastic deksel en spiegelende onderkant. Maar waar ik vooral verliefd op ben is het patroontje. De bronzer zit onderaan, de blush boven en er zit zo'n schattig zeil patroontje in verwerkt. Love it!
De swatch. Normaal ben ik niet zo van de oranje blushes, maar voor dit product maakte ik een uitzondering. Ik was zo benieuwd naar de bronzer, het patroontje vond ik erg leuk en ik dacht eens te expirimenteren met oranje blush.

En dit is het duo op mijn gezicht. ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Zowel de bronzer (waarvan op de swatch bijna niets zichtbaar was) als de blush (die nog niet eens zo heel opvallend is) vind ik prettig in gebruik.
De nagellak potjes in deze collectie vind ik zo ontzettend schattig. ik was bang dat ik alle kleurtjes wilde hebben, omdat de flesjes zo schattig waren. Maar ik ben streng voor mijzelf geweest en heb mijn shop-sessie weten te beperken tot twee lakjes.
Een shimmer lakje en en blauwe metallic.
Op mijn nagels zie je links de blauwe metallic lak C02 Skyline. Een mooie metallic blauwe lak die fijn lakt en prima dekt in 1 á 2 laagjes. Op de tweede foto besloot ik de glitterlak er overheen te dragen.  Dit is kleur C04 Salty shimmer Sunset.Ook al zo'n prachtige kleur, maar op zichzelf vermoedelijk niet heel dekkend.
Beide kleurtjes vind ik erg mooi, de verpakking is uniek en ook blijven ze goed zitten.

Over het oogschaduwpalette ben ik helaas niet zo enthousiast maar verder heeft deze collectie mijn hart sneller doen laten kloppen. Dit was sowieso helemaal mijn thema, maar het bescheiden aantal producten dat ik uit deze collectie kocht zijn ook fijn in gebruik (op het palette na dan). 
Hieronder alle producten uit deze review op een rijtje:
  • Catrice Travelight story eye shadow palette €6,99
  • Catrice Travelight story blush & bronze duo €4,99
  • Catrice Travelight story nagellak €2,59

Als het goed is ligt deze collectie momenteel nog in de schappen bij Kruidvat en Trekpleister. Mocht dat zo zijn raad ik je zeker aan hier eens een kijkje te nemen, alleen het oogschaduwpalette (hoe mooi het ook is) zal ik je niet aanraden.

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten