26 juli 2017

Review Catrice nail paint to go || Elinnee94

Indien je artikelen via bloglovin leest, is het mogelijk dat overbodige informatie in dit artikel verwerkt zit. Daarom raad ik je altijd aan mijn artikelen in originele staat te lezen. 
 
De moed dat de Catrice nail paint to go collectie in de winkels zou liggen, had ik al een beetje opgegeven tot ik er vorige maand plots tegenaan liep. Helaas heb ik deze collectie ook maar in een filiaal van Kruidvat zien liggen, maar toch wil ik hier graag een review over schrijven. 

Vandaag deel ik mijn mening over de Catrice nail paint to go collectie die ik eind juni bij Kruidvat heb gespot. 
Ben jij benieuwd wat ik van deze collectie vind?
Lees dan verder...


In de Nail paint to go collectie zaten zes kleurtjes nagellak, die er uit zien als een soort markeerstift.
In mijn eerste indruk was ik eigenlijk over alle kleurtjes heel enthousiast, toch heb ik me in de winkel behoorlijk weten in te houden. Uiteindelijk besloot ik er drie aan te schaffen, de drie waar ik het meest nieuwsgierig naar was.
C01 Travel in Turqouise kon natuurlijk niet missen. De naam is op mijn lijf geschreven en van blauw ben ik groot fan. 
Ook op mijn nagels vind ik deze smurfen kleur erg tof. Lekker Zomers en knallend, ja ik ben fan.
Ook ging ik voor C03 Rosewood En Route, omdat deze me aardig nude leek. Ja op de nagels is hij ook erg draagbaar. Zomers wil ik niet meteen zeggen, maar gewoon alledaags.
Tot slot ging ik voor de kleur C05 pink pulse. Deze kleur lijkt totaal niet op de kleur die aangegeven staat in het ringetje. Wat een tegenvaller, want ik zou hem bijna rood noemen.
Ook merk ik dat deze kleur de meeste moeite had om dekkend op mijn nagels te komen en de meeste strepen achter liet.
De nail paint to go collectie vond ik erg leuk. Het lijkt me inderdaad dat dit product handig is voor touch-ups of om snel je nagels te doen. 
Het eerste gebruik ging echter niet zonder slag of stoot, want het sponsje wat je eerst moest doordrukken, zodat de lak kan doorstromen is vrij hard. Ik wist ook niet goed of dit drukken op je nagel of papier moest. Ook kunnen er nog al eens stukjes van het sponsje op je nagel terrecht komen en dat zorgt er dan voor dat je nagel niet zo mooi is gelakt.
Per nagel-stift heb ik €3,99 betaald en dat vind ik opzich een prima prijsje. Ik ben van mening dat het misschien wel goedkoper had gekunt, maar je zal ze beslist ook duurder hebben. Voor Catrice is dit een prijs die ik prima vind.
Erg jammer vind ik dat ik deze collectie niet in alle filialen van Kruidvat of Trekpleister  heb kunnen spotten. Je moet dus echt geluk hebben gehad, om deze te hebben gespot.

Heb jij deze collectie wel gespot? En heb je misschien ook een kleurtje uit deze collectie aangeschaft?
Laat achter wat jij van dit product vind.

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten