27 juli 2017

Review Rimmel BB-Cream light || Elinnee94


Toen ik mijn BB-creme van NYC kocht zag ik ook een Rimmel BB-Cream liggen. Deze besloot ik dus ook maar eens te gaan testen. Ik stopte de kleur light in mijn mandje, omdat ik dacht dat deze wel in de buurt zou komen van mijn eigen huidskleur. Ik heb zowel de lightening als de darkening drops van Catrice, dus daarmee zal ik de kleur wel iets kunnen perfectioneren.

Ben jij benieuwd wat ik van deze BB-cream vind?
Lees verder...

Toen Froukje super trots vertelde dat ze een 'vervanger' had gevonden voor de geliefde Maybelline pure bbcream, maar deze niet in Nederland te koop was zul je begrijpen dat ik baalde. Ze had het over de Rimmel BB-cream, maar dan de matte variant. Toen ik deze BB-cream zag, leek het me dus een goede uitdaging om deze variant van de BB-cream te testen. De niet matte variant dus.
Ik ging voor de kleur light en dit is hij op mijn hand. De BB-cream komt in een tube met een spits uiteinde. De BB-cream is best vloeibaar, dus al snel stroomt er veel product uit de tube. Een kliederboel dus. Ik weet niet of de matte variant dikker is, maar ik vind dit niet zo prettig werken. Naar mate de tube wat leger raakt, zal dit vast gemakkelijker werken, maar voor nu vind ik de verpakking niet heel practisch. 
Wanneer ik de kleur uit verdeel over mijn hand (rechter foto) glimt deze behoorlijk. Ook tijdens het verdelen merk ik dat het product erg vloeibaar is. Je hebt maar weinig nodig om redelijk wat oppervlak te bedekken.
En dit is de foundation dan op mijn gezicht. Ik had deze periode best wat last van puistjes en met name op mijn voorhoofd. Links zie je me zonder foundation en rechts met. Wederom zie je het glimmende resultaat van de foundation. Normaal gesproken glim ik niet zo snel, maar bij deze foundation/BB-Cream is afpoederen noodzakelijk. 
Over de dekking kan ik zeggen dat deze licht tot medium is.

Wat ik van deze BB-cream vind? Ik weet het niet zo goed. De dekking is goed, eigenlijk precies wat ik zoek. De glans dan weer minder. Ik draag vooral BB-Cream op dagen dat ik geen zin heb in foundation, zoals met het warme weer. Om dan nog extra te gaan glimmen dat zie ik niet zo zitten. Dan pak ik sneller mijn NYC bb-creme erbij. Wel ben ik extra benieuwd geworden naar de matte variant, maar ik heb zo'n vermoede dat ik dan naar Engeland of Amerika zou moeten en dat word dan een erg dure bb-cream (haha). Voor deze BB-Cream heb ik €9,99 betaald, maar Rimmel heeft ook heel vaak aanbiedingen. 

Heb jij ervaring met deze BB-cream van Rimmel?

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten