28 juli 2017

Review Sleek Suede || Elinnee94

Een tijdje geleden besloot ik weer een nieuwe blush van Sleek aan te schaffen. Ik bestelde kleur Suede, met als insteek hier ook mee te bronzen/shapen. Vandaag deel ik mijn mening over deze blush en dus specifiek als bronzer. 

Ben jij benieuwd wat ik van dit product vind?
Lees verder...


 De blushes van Sleek komen ik een schattig zwart rechthoekig doosje. De voorkant is matt en al snel komen hier vinger afdrukken op (zoals je wel kunt zien in de eerste foto), dat is ook meteen een minpunt aan dit soort prachtige verpakkingen. Ze zijn al snel niet meer zo prachtig.
Op de achterkant zit een zwarte sticker geplakt met daarop product informatie. Dit is eigenlijk een beetje te vergelijken met Essence en Catrice.
Wanneer je het doosje open maakt zie je de blush en aan de andere kant een spiegeltje. Handig, zo'n spiegeltje en wat Sleek ook goed doet is de optimale ruimte van de blush verpakking benutten. 
Rechts zie je de swatch. De kleur is vrij gepigmenteerd. Ik was bang dat deze kleur erg donker of juist heel oranje zou zijn. Dit is gelukkig niet het geval.
Links zie je mijn gezicht zonder de bronzer en rechts met. Suede geeft een mooie zachte tint en dat is eigenlijk wat ik zoek in een bronzer. Net wat meer kleur, maar niet te bruin.
Helaas geen echte shape kleur, meer een bronzer. Ook zal ik Suede niet snel als blush dragen, gewoon omdat ik niet zo ben van de bruine blushes.

Ik kocht Suede op Boozyshop, maar je kunt Sleek ook bij DA vinden. Verder is het in Nederland veelal online te koop. De blushes van Sleek zijn €6,49 en dat vind ik een mooie prijs voor zo'n product. 
Zoek je nog een betaalbare zachte bronzer dan raad ik je zeker Suede aan.

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten