19 juli 2017

Review nieuwe smaak Spa bruisend touch of..... coconut ! || Elinnee94

Indien je dit op bloglovin leest raad ik je aan om dit artikel in originele staat te lezen. Het is namelijk mogelijk dat bepaalde informatie niet of overbodige informatie wel getoond word.
Als er iets is wat ik met zomer associeer is het kokos. Ik ben er niet altijd even dol op, maar het doet me wel vaak denken aan de zomer.
Spa komt deze zomer uit met een speciale variant van hun 'touch of' serie. Ze combineren de smaak van kokos met hun bruisend mineraalwater. 

Ik heb vandaag mijn mening over deze smaak. 
Ben jij benieuwd wat ik er van vind?
Lees verder...


Tegenwoordig zie je steeds meer water met een smaakje. Dit gewoon om het water drinken wat makkelijker/leuker te maken. Tijdens het nationaal water onderzoek (2016) kwam naar voren dat op het wensenlijstje van ruim 1/3 van de waterdrinkers meer water drinken staat. 
Deze kokos smaak is exclusief te koop bij Albert Heijn in een 1l of 0,5l verpakking. 
Toen ik dit bericht zag, wist ik zeker dat ik hier weer iets over zou schrijven en de smaak moest testen. 
Ik ging naar de Appie en kocht een literfles.
De geur van dit drankje is even wennen. Het ruikt niet naar kokoswater, maar meer naar kokos die ooit in zonneproducten verwerkt zit. In het begin had ik ook het idee dat ik zonneprotectie aan het drinken was. De geur is sterker dan de smaak moet ik ook zeggen. 
OF ik dit drankje vaker zal drinken? Ja, dat denk ik wel. Ik denk dat ik graag een (koud) 0,5l flesje zou halen als ik  op een warme dag door de stad loop.
Inmiddels heeft 'Spa touch of...' alweer 7 (!!) verschillende smaken.
  • Spa touch of mint
  • Spa touch of lemon
  • Spa touch of blackcurrant
  • Spa touch of grapefruit
  • Spa touch of peach
  • Spa touch of apple
  • Spa touch of coconut 
Alle smaakjes heb ik ooit gehad, dus toen ik hoorde dat er een nieuwe smaak uit was moest ik deze ook proberen. 
De mint en grapefruit variant vind ik ook erg lekker voor op een Zomerse dag. Van de blackcurrant heb ik liters wegedronken, dat deze zelfs een beetje gaat vervelen. 
De appel en perzik variant zijn als ik me niet vergis vorig jaar uit gekomen en destijds wilde ik er een review aan wijden, maar dit is er toen niet van gekomen. Toen de grapefruit en blackcurrant uit kwamen schreef ik hier zelfs een first impressions en review van.
De smaak die mij het minst boeit van dit rijtje is lemon, waarom weet ik niet.

Welke van deze smaken heb jij al eens gehad en wat is jou mening daarvan?
Wat vind jij van deze nieuwe kokos smaak?

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten