18 april 2015

Een dagje treinen

Reizen is naast schrijven echt mijn favoriete bezigheid. Helaas zijn op jonge leeftijd voor mij al veel dromen in duigen gevallen. Door mijn vorm van epilepsie kan ik nooit autorijden (ik ben echt dol op auto's) en ben ik dus afhankelijk van het openbaar vervoer. 
Dit kan soms vervelend zijn, maar ik vind het ook heerlijk om gewoon de trein in te stappen en er een dagje op uit te gaan. 

Eens in de zoveel tijd doe ik dat ook graag met mijn mama. 
Zo ook vandaag. 

lees verder...

Altijd tijdens acties bij Hema of Kruidvat, koop ik een dagkaart voor de trein. De laatste keer kocht ik er bij Hema 3 kaarten, ja DRIE!
Vandaag is dan eindelijk de dag dat ik, samen met mama (die ook 1 kaart heeft), een van die drie kaarten te gebruiken. 

Vandaag dus geen sample saturday, maar dat wordt misschien een sample sunday. De afgelopen week is enorm druk geweest en ik ben bezig met een aantal leuke, intensievere projecten. Ook vind ik het een beetje eentonig worden en looks maken blijft een opgave, zeker naar aanleiding van een zinnetje. 

Ik verwacht dat ik niet met lege handen thuis ga komen vandaag, dus kunnen jullie woensdag (of vrijdag) een shoplog verwachten. 

Ga jij er vaak een dagje op uit?
Laat het achter bij de comments. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten