20 april 2015

NYC Lipstick 405 Blue Rose

Al een tijdje ben ik op zoek naar een roze lipkleur met een blauwe ondertoon. Toen ik bij Kruidvat in het schap van NYC keek, zag ik de naam 'Blue Rose' dit kan natuurlijk niet missen. 
Ben jij benieuwd naar deze lipstick? Lees dan verder...


De naam zegt het al 'Blue Rose', een blauw roze kleur. Wat ik erg leuk vind, is dat de huls van de lipsticks dezelfde kleur hebben als de lipstick zelf.
Aan de lipstick zelf, zie je al dat de roze kleur een blauw paarse gloed heeft. Dit is echt precies waar ik naar op zoek was. Buiten het feit dat ik echt dol ben op de kleur blauw, laat een blauwe ondertoon in een lipstick je tanden witter lijken.  
De swatch ziet er zo uit. Een mooie donker roze kleur, die door het blauw een beetje naar paars nijgt. De geur van de lipstick is aangenaam, moeilijk te omschrijven. De verpakking is iets minder, deze oogt een beetje cheap. Wel leuk dat de huls (bijna) dezelfde kleur heeft als de lipstick zelf. 
Dit is de lipstick op mijn lippen. Een lekker heftige kleur, waar echt een mooie gloed over zit. Ik hou ervan. 
Deze lipstick is te koop bij Trekpleister en Kruidvat voor €3,29. 

Heb jij ooit een lipstick met blauwe ondertoon gehad? 
Laat achter bij de comments wat je ervan vind.

Liefs, 
Eline ♥




Geen opmerkingen:

Een reactie posten