21 april 2015

Het juiste moment?

Lieve lezers, 
Het is lang geleden dat ik een artikel ben begonnen met een aankondiging, maar ik vind het prettiger om het wat persoonlijker te maken. Vandaag wil ik het namelijk hebben over een serieus onderwerp. Namelijk de dood. Op een dag moeten we er allemaal aan geloven, maar eigenlijk is het nooit het juiste moment... 

Lees verder...

Het is maandag 20 april 2015 23:24 uur, ik heb een zware week achter de rug. Op maandag avond heb ik namelijk altijd keramiek, zo ook vandaag, maar er is vandaag veel meer gebeurd. Keramiek was ook niet zomaar keramiek... Ik heb vanmiddag een crematie gehad, van een vrouw die ook bij onze keramiekclub zat. Ze is vorige week overleden aan een hart stilstand en is pas een dag later gevonden. 

Het kan dus ineens voorbij zijn, als je hart er mee op houd. Wat verschrikkelijk als je dan niemand in de buurt hebt, die 112 kan bellen. Zou ze nog te redden zijn geweest, of is het meteen opgehouden?
allemaal vragen die onbeantwoord zullen blijven, want ineens was het voorbij,

Ik merk aan mijn manier van denken en mijn manier van schrijven dat de poëet in mij naar boven komt. Want hoe aangrijpend de dood ook is, we moeten er allemaal aan geloven. 

Eigenlijk denk ik ook veel aan mijn oma, want ik zou kapot gaan als ik zonder haar zou moeten leven, De vrouw van wie wij helaas afscheid hebben moeten nemen was ook oma, van (als ik goed heb geteld) 5 kleinkinderen. Ik gok dat de oudste een jaar of 12 is. 

Ik wil dat mijn oma me ziet trouwen, kinderen krijgen (als dat me gegund is) en vooral nog veel van haar genieten. 
We weten dat we allemaal een keer zullen gaan, maar het is nooit het juiste moment.
Eigenlijk is het altijd té vroeg. 

Lieve lezers, 
Geniet van het moment. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten