22 januari 2016

Nagellak uitzoeken januari 2016

Ik houd ervan om alles een eigen plekje te geven en alles mooi uit te zoeken. Structuur is voor mij erg belangrijk, maar ik heb nou eenmaal niet zoveel ruimte. Ik merk dat ik de laatste tijd niet zo heel veel nagellak meer draag door mijn werk en sinds ik het allemaal in een lade heb kan ik niet zo goed zien welke kleurtjes ik heb. Tijd om dus een soort seizoenscollectie te maken. 


Lees verder....

In deze video bekijk ik mijn nagellakjes en kijk ik wat ik winterse kleurtjes vind, niet specifiek gericht op wat nog goed is of wat ik niet meer gebruik, maar puur om wat vind ik mooi voor in de winter. 




Ik ben van plan om een keer in het kwartaal zo'n video op te nemen, om zo wat kleurtjes voor dat seizoen apart te zetten. Het kan dus zijn dat ik toch een paar dingen weg doe in deze video's omdat ik ze niet gebruik. Ik kan het dus geen
"opruim video" of  "declutter video" noemen, want dat is niet de hoofdreden. Ik wil weten wat ik heb en wat ik gebruik. 

Wat vinden jullie van deze video? Laat het achter bij de comments. 

Liefs, 
Eline  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten